Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#245941
Nogle som har en Xbox One eller Xbox One S sat til en receiver?
Hvis ja, kan i så se den HDMI ingang Xbox One er sluttet til receiveren på, på selve tv remoten's input knap? Så man ikke skal bruge receiver remoten.
Nogle forslag til en god receiver til ca 5000 kr med Atmot og DTS:X plus Airplay?
Af Supergris
#246127
Svært at forstå, hvad du mener. Kan du prøve at forklare nærmere?

Normalt er receiveren forbundet til dit tv med et enkelt HDMI, og du vælger så den indgang på receiveren, hvor du har tilsluttet din Xbox, så kører både lyd og billed gennem receiveren...
Af Dare_Devil
#246129
Jeg har været meget tilfreds med min Sony DN1070, så jeg ville gå efter en DN1080. Den ligger lidt over budget lige nu (6.5k), men jeg vil tro at den falder efterhånden som den bliver frigivet (lige nu kan den kun forudbestilles hos Sony center).
#246161
Supergris skrev:Svært at forstå, hvad du mener. Kan du prøve at forklare nærmere?

Normalt er receiveren forbundet til dit tv med et enkelt HDMI, og du vælger så den indgang på receiveren, hvor du har tilsluttet din Xbox, så kører både lyd og billed gennem receiveren...
Jeg har skam også forbundet recieveren til mit LG tv via ARC HDMI. og derefter slutter alle mine enheder i selve reciveren HDMI porte.
Men vil lige priotere at jeg ikke vil bruge min recievers remote mere da jeg vil bruge min magic mouse remote fra LG. Så derfor bruger jeg kun input knappen på magic mouse remoten fra LG. Men den viser kun alle andre enheder på nær Xbox One S og Nintendo Wii U (Har læst mig frem til at det kan være pga hverken Xbox One S eller Nintendo Wii U understøtter HDMI CEC. Men vil jo bare have recieveren til at passthough signalet fra disse 2 enheder.

Hvis du har nogle af de overnævnte enheder og ser bort fra din recievers remote og kun bruger din TV remote gad jeg godt vide om Xbox One S eller Wii U kommer frem. PS4 og Apple Tv kommer frem men ikke de 2 andre.

Håber du kan forstå det nu hvad jeg mener? eller der er nogle andre som ved det og har et setup med reciever og xbox one uden brug af deres recivers remote
#246162
Dare_Devil skrev:Jeg har været meget tilfreds med min Sony DN1070, så jeg ville gå efter en DN1080. Den ligger lidt over budget lige nu (6.5k), men jeg vil tro at den falder efterhånden som den bliver frigivet (lige nu kan den kun forudbestilles hos Sony center).
Den har jeg også overvejet da jeg har en sony blu ray player bdp700 som passer i sony's design når de står oven på hinanden. Og den nye DN1080 har man heldigvis bibeholdt samme design og endelig fået puttet atmos og dts:x i den. Du siger du har dn1070, når du bruger airplay på den hvordan ser layoutet så ud med hensyn til album cover og musik info?