Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af humber
#243069
Jeg vil blot ønske god jul og godt nytår til alle. Og lad os håbe at 2017 vil bringe en masse nyt og gode indlæg :)

Noget godt må i jo gøre når nu min kæreste altid spørg om jeg nu er inde på ynglings hjmmesiden igen ( læs: Flatpanels ) :D :D :D :D

Mange Julehilsner Martin :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#243071
Yes, god jul og godt nytår. Redaktionen har stemplet ud for i år om end det ikke kan udelukkes 100%, at der lige ryger et TV på testbænken hvis muligheden byder sig... (læs: hvis toldmyndighederne vil det).
Af Grandahl
#243073
Ja en glædelig jul, og et godt nytår til alle ;)
Af humber
#243077
Blackspot4200 skrev:Glædelig jul og godt nytår til alle !

Jeg kan høre at jeg ikke er den eneste som har en kone der kommer med stikpiller a la

"du skal altid lige læse et eller andet på flatpanels"

haha nej :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#243087
Hun har sit Facebook og Instagram, jeg har mit forum.
Af Grandahl
#243091
Har en datter der engang sagde til mig: Far, er det ligesom Netflix og sådan noget, det der chat channels du kigger på :p
Af PeterD
#243094
Jeg vil også benytte lejligheden til at ønske alle brugere en rigtig god jul og håber der også ligger hårde pakker under træet..

Jeg håber 2017 bliver et år hvor der er flere forskellige mærker som gør sig gældende på folks ønskeliste, når de skal ud og investere i et nyt stuealter..

Det bliver i øvrigt spændende om der er flere mærker som lancerer OLED, nu hvor LG har fået vind i sejlene..

Nok herfra: Rigtig God jul til alle brugere og folkene bag Flatpanels.dk :)