Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Skyheart
#241346
Hej

Har i noget input i forhold til at købe en Xbox One S for at få et 4K Blueraydrev?
Den er jo nærmest i samme prisklasse som et 4K BR drev alene og så får man jo en masse underholdning oven i.
Af janbau
#241358
Læs evt. denne test

http://www.lydogbillede.dk/test/hjemmeb ... box-one-s/

Jeg har lige købt en SAMSUNG UBD-K8500 til 1999 kr.

Jeg har en X-box One i forvejen men har overvejet at købe en Xbox One S i stedet og så sælge den alm x-box one .
Den ser da ud til at klare sig godt rent billedmæssigt og så får man jo en konsol til samme penge.
Grunden til at jeg ikke gjorde det skyldes nok ? især besværet med betjeningen da det jo er langt nemmere med en enkelstående Bluray , den største grund skyldes hos mig den måske manglende Atmos og Dts-X lyd understytelse .
Og i dag kan du jo få SAMSUNG UBD-K8500 til 1999 kr. De havde mange i Bilka i selve butik i dag i Horsens men havde bestilt en hos Hi-Fi Klubben som jeg hellere handler med da der er 3 års garanti og 14 dages returret
:D
Senest rettet af janbau 25. nov 2016, 20:03, rettet i alt 1 gang.
Af janbau
#241389
Ser ikke ud til at tråd starter følger med i sin egen tråd O_O . Synes i det mindste at man svare tilbage i sin egen tråd.
Hvad siger i som bruger tid på at hjælpe. ? Synes det sker lidt tit
Af Skyheart
#241419
janbau skrev:Ser ikke ud til at tråd starter følger med i sin egen tråd O_O . Synes i det mindste at man svare tilbage i sin egen tråd.
Hvad siger i som bruger tid på at hjælpe. ? Synes det sker lidt tit
Jo jo, det gør jeg skam, men fik lige andet at se til også :)
Og er meget glad for input!
Af Skyheart
#241420
Venter på mit nye 60" 4K tv og så står man i et dillema omkring gaming og blueray delen.
PS4 Pro har 4K til spil men ingen 4K BR drev og Xbox One S har 4K BR drev men ingen 4K til spil.
Virkelig irriterende, at der ikke er en konsol der samler det hele i et. Gider ikke drukne i apparater.