Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af midx04
#237397
Hej
Jeg skal have udskiftet min WD live hub medieboks med en ny.
hvad kan i anbefale ??? den skal kunne tage iso osv. lige som den gamle boks
Af ByteMe
#237400
Jeg har ledt i et par år nu, og har stadig ikke fundet noget der kan måle sig med min gode gamle WD TV Live når det gælder filkompatibilitet og brugervenlighed. Det eneste jeg har prøvet der kom i nærheden var en Rasberry Pi 2 med Kodi og jeg blir alligevel ved med at vende tilbage til WD boksen. :)
Af mbm
#237402
midx04 skrev:æder den alt ??? og er den lige så god som min gamle box ???
der er jeg dig svar skyldig, men hvorfor vil du udskifte din WD TV.. Hvad mangler den?
Af midx04
#237403
nogle gange skal ting bare udskiftes :) så den er 100 % ok og bliver sat til salg inden længe
Af mbm
#237404
jamen så prøv da nvidia og se om du kan bruge den.. du har jo min. 14 dages returret.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#237410
ByteMe skrev:Jeg har ledt i et par år nu, og har stadig ikke fundet noget der kan måle sig med min gode gamle WD TV Live når det gælder filkompatibilitet og brugervenlighed. Det eneste jeg har prøvet der kom i nærheden var en Rasberry Pi 2 med Kodi og jeg blir alligevel ved med at vende tilbage til WD boksen. :)
Samme her. Jeg har også en Pi2, men den ligger pt. i skuffen og min Dune er tilbage på hylden.
Af midx04
#237411
venter med at købe til der sker noget med prisen på Nvidia Shield og jeg kan se der ikke er mange som forhandler dem = dårlig konkurrence
Af ByteMe
#237414
Jeg fatter forøvrigt ikke at Western Digital virker til helt at have droppet alle ideer om mediebokse. Det er da snart adskilige år siden de lancerede den sidste model WD TV afspiller. Lidt trist, for jeg synes da den var rigtigt vellykket.
Af FrankieBoy80
#237424
Nvidia Shield Android TV er super men også lidt dyr. Jeg har ikke tålmodighed til de billigere bokse, de er alt for langsomme O_O
Af ZackGem
#237453
Hvad med den nye popcorn Hour A500?
Den æder også 4K/HEVC filer.

WD Live boksene er også ok - Men der er meget langt op til at supportere lige så mange formater inkl. subs som på Popcorn boksen.

Har selv en WD TV Live og en PopCorn A300.
Skifter selv til en A500 inden så længe, for at kunne køre 4K/HEVC via DLNA også.