Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#228867
Jeg bruger CC som supplement til alm. Xfinity/flow tv, desværre virker min Slingplayer ikke på min CC, og ummiddelbart får Sling teamet ikke løst problematikken, hvorfor jeg leder efter en alternativ medie settopboks, som virker med min Slingplayer, så jeg kan se danske programmer.

Jeg overvejer:
Amazon fire tv (/stick) - som har en native app der virker med den medfølgende fjernbetjening.

En Roku (2 eller streaming stick), her skal slingboksen slinges til skærmen, ala CC, og programvalg styres fra ens mobil/tablet

En ATV, hvor der skal airplayes fra tlf. (Jeg ved ikke om atv 4 har en slingplayer app, eller om den kun har sling tv app'n)


Jeg har flow tv on demand, inkl. HBO gennem Xfinity, så boksen skal primært bruges til slingplayer, YouTube, stream af billeder til tv. Etc. Er ret godt dækket ind med CC.

Har i nogle indspark til hvad jeg bør købe, er der noget jeg ikke har overvejet?

Jeg har ikke Amazon prime, så jeg ved ikke hvor optimal Fire TV er - er der en med fire tv der kan sige hvor meget Amazon forsøger st dkubbe deres services i forgrunden?