Log ind med sociale netværk
17 feb 2012, 09:42
Jeg er i samme båd som Lng, og vil gerne lige spørge om jeg har forstået det rigtigt.
For at kunne streame film på mit TV (G30) skal jeg f.eks. bruge følgende ting?
TV, WDTV Live, USB harddisk, computer.
En film som jeg har downloadet på computeren gemmes på USB harddisken. USB harddisken tilsluttes WDTV Live med USB kabel og WDTV Live forbindes med hdmi kabel til TV'et?
Derefter streamer TV'et filmen fra WDTV Live?
/Klonk
TV, WDTV Live, USB harddisk, computer.
En film som jeg har downloadet på computeren gemmes på USB harddisken. USB harddisken tilsluttes WDTV Live med USB kabel og WDTV Live forbindes med hdmi kabel til TV'et?
/Klonk
17 feb 2012, 10:06
Klonk skrev:Jeg er i samme båd som Lng, og vil gerne lige spørge om jeg har forstået det rigtigt.Ja, der er sådan det fungere. Du har selvfølgelig stadig mulighed for streame over netværket, forudsat at computeren er tændt.
TV, Live, USB harddisk, computer.
/Klonk
03 jun 2012, 23:31
Kan læse der er et par eksperter i denne tråd.
Kan I hjælpe her:
http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=26028
Kan I hjælpe her:
http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=26028
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto