Til debat af virtual reality og augmented reality produkter / indhold / tjenester mm.
Brugeravatar
Af MixZer0
#244827 Vi er en gruppe studerende fra studiet IT, læring og organisatorisk omstilling hos Aalborg Universitet i København, som studerer forskellige potentialer inden for VR. Indtil videre har vi afsøgt potentialet i forhold til at anvende det i folkeskolen og køreskoleundervisningen i forbindelse med læring i miljøer, der kan være farlige eller langt væk fra Danmark. Vores spørgsmål er til jer her hos Flatpanels:

Hvilket område kan drage stor nytte af VR, som ikke er afsøgt i skrivende stund?

Det behøver nødvendigvis ikke omhandle læring.
Brugeravatar
Af KristianW
#246053 Hej.
Jeg er ny indenfor VR, men er ved at udvide vores oplevelser i vores Escape Room. Vi er derfor ved at udvikle et nyt Escape Room, hvor vi formentlig vil gøre brug af VR. Til forskel fra traditionel VR, vil dette være et mix af traditionel "forlystelse" og teambuilding kombineret med elementer af VR
I kan se mere på http://escaperoom.dk.

Jeg forventer vi åbner vores VR escape room i løbet af 2017.
Jeg har PT ikke set det andre steder i den kombinerede form jeg tænker. Det er så at sige et mix af reality med virtual reality.