Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kamikazedk
#256825
Rasmus Larsen skrev:Vi har herhjemme 64GB version. Fordi den styrer lagerplads automatisk og sletter dele af spil, som man ikke pt. bruger, så opdager man som bruger ikke rigtig, hvad der sker. Det er da heller ikke muligt fra menuen at se, hvor meget plads der er tilbage.

Der er en menu, hvor man kan se, hvad de enkelte apps/spil fylder og da jeg gennemgik den i går aftes, så det ud til at vi herhjemme har brugt under 10GB. Der er 36 spil installeret og en del apps. Oveni skal man så lægge f.eks. Apples videoscreensavers, som nok fylder en del særligt i 4K HDR versionerne.

Video streames ganske rigtig til den og lægges i buffer, som ryddes, når man begynder at streame noget nyt.

Hvis man ikke installerer spil, så er der, som jeg ser det, ingen grund til at købe 64GB. Og selv hvis man gør, så skal man have rigtig mange spil for at fylde den op.
Tak svaret. Havde ikke set at der lige var blevet svaret på det kort forinden, hvor du også havde bidraget - jeg skal vist have nye briller :)
Af ZackGem
#256848
Torben Rasmussen skrev:Infuse burde understøtte det.
Ved du om Infuse også virker med eksterne .srt undertekstfiler? Syntes der er forskellige meldinger.
Overvejer for første gang en ATV, nu den er i 4K - Kræver bare den kan bruges til .srt også :-)
Af Vaffelkaj
#256914
Kewin skrev:Så har jeg lige bestilt et styk 64 GB Apple TV 4K samt et styk Belkin Ultra High Speed HDMI kabel dertil.

Forventet levering: 3-10 oktober..

Det var noget senere end jeg havde forventet, men i det mindste har jeg så fået løn!
Hvorfor bestille et HDMI 2.1 kabel, når Apple TV 4K "kun" har 2.0?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#257007
Så er der 4K HDR sektion i iTunes. Den kan vælges fra karrusellen i toppen.

Billede

Vi har opdateret listen over 4K HDR-film i dansk iTunes. Her angives også HDR10/Dolby Vision samt køb/lejepris:
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1505448066

54 titler indtil videre, heraf 38 med Dolby Vision.

Film fra Paramount, Universal og Sony Pictures mangler fortsat (med en enkelt undtagelse). Vi har spurgt Apple Danmark om der er udsigt tit, at de tilføjes til kataloget i nærmeste fremtid.
Af bromberg
#257012
Jeg har tænkt lidt på hvad det er der gør at nvidia shield eks kan køre Plex server og om man kan have de håb for ATV 4k. Eller er det umuligt at forestille sig uden eks USB til harddisk?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#257028
bromberg skrev:Jeg har tænkt lidt på hvad det er der gør at nvidia shield eks kan køre Plex server og om man kan have de håb for ATV 4k. Eller er det umuligt at forestille sig uden eks USB til harddisk?
Plex får ikke lov at lagre optagelser på hukommelsen i Apple TV. Men jeg kan ikke se nogen forhindring i, at de skulle lagre dem ovre på en netværksharddisk.
Brugeravatar
Af David Munch
#257033
Så er der håb forude, hvad lyd på Apple TV'et angår:
The Verge:
Apple told me that the lack of Atmos isn’t a hardware limitation, and that support is on the roadmap.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 103