Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ChrisJJ
#224124
Tak for info. Har jeg unblock og er godt tilfreds med det. Nogen der bruger det?
Af Dare_Devil
#224141
Jeg har snakket med Netflix support omkring mit problem, og jeg har fået følgende svar:

Apparently this is an odd issue that it's been occurring just a while, I have shared all information of what have you done and, They told me that they're working to solve this issue, That everything's is in order from your end, Just that the Apple TVs had an issue with the update, The Netflix app is having hard issues adapting to the new version, That's why you're having the issue, No worries, Though, This kind of issues don't last long, Our engineers are already working on this along with Apple so we can have the permanent fix for the issue

Så det er vist bare med at væbne sig med tålmodighed O-O
Af katbird
#224151
SVT Play virker ikke med Unblock-us .
Jeg bruger selv danske unlocator hvor bla. svtplay virker ,bbc iplayer arbejdes der på ,at få til at virke på atv4,ifølge svar på deres facebook side.
Af PBL
#224158
Dare_Devil skrev:Jeg har snakket med Netflix support omkring mit problem, og jeg har fået følgende svar:

Apparently this is an odd issue that it's been occurring just a while, I have shared all information of what have you done and, They told me that they're working to solve this issue, That everything's is in order from your end, Just that the Apple TVs had an issue with the update, The Netflix app is having hard issues adapting to the new version, That's why you're having the issue, No worries, Though, This kind of issues don't last long, Our engineers are already working on this along with Apple so we can have the permanent fix for the issue

Så det er vist bare med at væbne sig med tålmodighed O-O
Netflix er lige blevet opdateret til 1.0.2, som indeholder ikke specificerede bugfixes. Måske det hjælper på noget?
Af jramskov
#224176
mich61 skrev:Naturligvis, men det har nok lidt længere udsigter :-)
Det har det måske nok, men mon ikke de alle overvejer det kraftigt? Det er gået ret hurtigt indtil videre.
Brugeravatar
Af Sonny Haar
#224181
Rasmus Larsen skrev:Personligt ser jeg frem til en tjeneste, der viser Champions League fodbold og intet andet. Kampe, højdepunkter osv. Jeg betaler gerne i dyre domme. Er det for meget forlangt? :)

Tilsvarende med Superliga.
Det er sådan jeg har det med Formel 1.
Pt. har jeg et CAM kort så jeg kan få TV3+, og betaler 50 kr ekstra pr. måned. Alternativet er Viaplay app'en og et "sports abonnement" for 250 kr pr. måned... men det eneste jeg gider se af sport, er F1, og så synes jeg sku det er i overkanten.
Af jramskov
#224183
mich61 skrev:TDC har desværre afvist det mht. Blockbuster, TDCPlay, YouseePlay

Men Jo. Man kan håbe
Man har et standpunkt til man tager et nyt :) Det skulle undre mig meget hvis de ikke holder øje med populariteten af ATV4, men det er selvfølgeligt svært da meget af de indhold de leverer også kan fåes andre steder, f.eks. DR og Viaplay.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 38