9. feb 2017, 09:23
#245741
Jeg synes også at DR appen er virkelig god, men i løbet af efteråret 2016, fik de et problem med deres kategorier, som de stadig ikke har løst. Jeg har klaget til dem flere gange. Måske skal man klage som grupper, fora, en der kender nogen eller lignende, for jeg som privatperson kommer ikke igennem til andet end en sludder for en sladder.
Eksempelvis var kategorien Natur og Viden fyldt med gode programmer, men i efteråret 2016, var natur dokumentarer erstattet af "Bamse og Kylling". Nu er Bamse og Kylling væk, men der er stadig ikke kommet natur og videnskabs programmer tilbage.
Jeg opsagde DPlay fordi den loggede en ud flere gange om ugen, det ved jeg ikke om er løst.
TV2 Play er OK, men de har problemer med visse serier af udenlandsk stof, hvor der er mange afsnit i en sæson, men de har kun 1 eller 2 og resten er forsvundet, for de lå der før.
Viaplay med sin dårlige lyd, er faktisk den eneste der ikke har problemer. Kategorier virker i modsætning til DR og ikke underlige fravær som TV2 Play. Viaplays login system virker også rigtig godt.
Så det er lidt underligt at den tjeneste jeg betaler mest for nemlig DR (licensen), er den der ikke leverer produktet, men har et kæmpe potentiale hvis de fik styr på kategorierne og havde en ordentlig kundeservice.