Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jramskov
#245702
Det er bestemt en spændende tanke og ville da være ret fedt, så mangler vi bare at Apple skifter lightning stikket ud med USB Type C :D
Af kenn.schjødt
#245741
Jeg synes også at DR appen er virkelig god, men i løbet af efteråret 2016, fik de et problem med deres kategorier, som de stadig ikke har løst. Jeg har klaget til dem flere gange. Måske skal man klage som grupper, fora, en der kender nogen eller lignende, for jeg som privatperson kommer ikke igennem til andet end en sludder for en sladder.

Eksempelvis var kategorien Natur og Viden fyldt med gode programmer, men i efteråret 2016, var natur dokumentarer erstattet af "Bamse og Kylling". Nu er Bamse og Kylling væk, men der er stadig ikke kommet natur og videnskabs programmer tilbage.

Jeg opsagde DPlay fordi den loggede en ud flere gange om ugen, det ved jeg ikke om er løst.

TV2 Play er OK, men de har problemer med visse serier af udenlandsk stof, hvor der er mange afsnit i en sæson, men de har kun 1 eller 2 og resten er forsvundet, for de lå der før.

Viaplay med sin dårlige lyd, er faktisk den eneste der ikke har problemer. Kategorier virker i modsætning til DR og ikke underlige fravær som TV2 Play. Viaplays login system virker også rigtig godt.

Så det er lidt underligt at den tjeneste jeg betaler mest for nemlig DR (licensen), er den der ikke leverer produktet, men har et kæmpe potentiale hvis de fik styr på kategorierne og havde en ordentlig kundeservice.
Af PBL
#245805
jramskov skrev:Det er bestemt en spændende tanke og ville da være ret fedt, så mangler vi bare at Apple skifter lightning stikket ud med USB Type C :D
Der er allerede USB-C i ATV:-)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#245817
kenn.schjødt skrev:Jeg opsagde DPlay fordi den loggede en ud flere gange om ugen, det ved jeg ikke om er løst.
Jeg oplevede det samme og opgav til sidst. Meget frustrerende og i praksis tæt på ubrugeligt...

Det virker som om, at Dplay/Eurosport genstarter hele deres streaming-satsning igennem et nyt teknologisamarbejde: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 1478075156
Af jramskov
#245822
PBL skrev:
jramskov skrev:Det er bestemt en spændende tanke og ville da være ret fedt, så mangler vi bare at Apple skifter lightning stikket ud med USB Type C :D
Der er allerede USB-C i ATV:-)
Hehe, bruger du den ofte? :P
Brugeravatar
Af David Munch
#245992
Rasmus Larsen skrev:Jeg forstår stadig ikke spil-strategien på Apple TV...

Netop Super Mario er da sådan en spil, som de skal arbejde med næb og klør for at få på Apple TV samtidig med på iPhone/iPad.
Tror jeg heller ikke selv Apple gør.
Rasmus Larsen skrev:TV2 Play app'en til Apple TV synes jeg er fin nok. DR TV app'en er nok højdepunktet blandt de danske tjenester. Den hæver virkelig værdien af Apple TV.
DRs app er fremragende og sætte virkelig standarden IMHO. Det eneste jeg er irriteret over, er at deres kategorier er ulogisk opbygget hvad indhold angår. Og så så jeg gerne at topmenuen kom ud i venstre side i en permanent pane.
Rasmus Larsen skrev:To fine spil, som for nyligt er konverteret til Apple TV. Dem kan jeg anbefale, hvis man er til casual gaming.
Findes der andet end casual gaming til Apple TV? ;)
Af jramskov
#246145
Mark Gurman har som regel nogle ganske fornuftige kilder. At næste version vil have 4K og HDR er åbenlyst. Det ville være en meget større nyhed hvis den IKKE havde support for det.

Jeg fandt andre dele af artiklen mere interessant, bla. den hårde konkurrence de har fra bla. Roku, Amazon der begge er væsentligt billigere og allerede tilbyder bla. 4K og HDR. Der snakkes også om en game controller, tænk hvis Apple havde inkluderet en dedikeret game controller og evt. en kraftigere CPU/GPU med ATV4? Det er minimalt hvad jeg spiller, men ville det ikke gøre boksen væsentligt mere interessant for spiludviklere?
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 38