Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mich61
#224440
Rasmus Larsen skrev:Så er der kategorier i den danske App Store. Spil, underholdning, uddannelse og livsstil. Det gør det trods alt lidt nemmere at finde nyt.
Kunne det ikke være en idé at lave en tråd med app´s hvor læsere kunne fortælle om deres erfaringer ?

Eller også blot en tråd i Forum måske
Af bromberg
#224446
Rasmus Larsen skrev:Min gjorde det automatisk da jeg satte den op. Sker der intet med de andre enheder, hvis du holder holder skærm-knappen inde og vælger vågeblus?
Nej de forbliver tændt.
Jeg forsøgte at tilsluttedes tv'et istedet og her kan jeg så vælge i indstillinger at benytte stv Remote til at tænde øvrige enheder.
Og så slukker den tv og herefter receiver.
Så den vej fungere det.
Undrer mig bare at det godt vil tænde alle dele så, selvom jeg er klar over at det er mit tv der kan tænde og slukke receiver og ikke omvendt.
Troede det var lidt enten eller. Det er lidt ærgerligt da jeg havde forventet at bruge stv Remote suverænt til brug af apple tv
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#224454
mich61 skrev:Kunne det ikke være en idé at lave en tråd med app´s hvor læsere kunne fortælle om deres erfaringer ?

Eller også blot en tråd i Forum måske
Jeg støtter gerne op om det, hvis der oprettes en tråd. Jeg har efterhånden fået prøvet en del apps og spil :) Også nogen der ikke findes i den danske butik.
Af jramskov
#224495
En mindre detalje ved DR's app der irriterer os: Når en udsendelse er ved at være slut, minimerer den billedet og kommer med et forslag til en anden udsendelse. Det gør den for tidligt efter vores mening og det giver også et lille hak i streamen når den gør det.
Af cgmand
#224497
jramskov skrev:En mindre detalje ved DR's app der irriterer os: Når en udsendelse er ved at være slut, minimerer den billedet og kommer med et forslag til en anden udsendelse. Det gør den for tidligt efter vores mening og det giver også et lille hak i streamen når den gør det.
Ja det oplever jeg osse,, ret irriterende..
Af katbird
#224609
Som tidligere nævnt er der en app kaldet TvPlayer tilgængelig ,(skal hentes via engelsk konto),med en del gratis tv kanaler ,deriblandt BBC.
Man kommer tit ved f.eks film ,ud for at få denne besked når man bruger BBC iPlayer"Sorry, for legal reasons we can't play this programme here....."
Det kan undgås hvis man ser gennem TVPlayer appen..
Af ChrisJJ
#224678
Syntes godt nok det spiller max med den nye Apple TV 4. Nu mangler vi bare at Yousee kapper båndene mellem bredbånd og TV så ryger grundpakken.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 38