Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#261567
Halløjsa, er der nogen som ved om det indenfor nærmeste fremtid bliver muligt at erhverve sig et hjemmebiograf sæt med indbygget UHD Blu-ray afspiller.

For få år siden var der jo et utal af disse sæt dog med almindelig Blu-ray på markedet, syntes det tynder ud og ingen er med UHD afspiller.
#261568
Hvis der kommer nogen er markedet meget lille tror jeg.
Langt de fleste foretrækker streaming idag og så er et komplet anlæg med afspiller ikke interessant længere.
Jeg er med på at der også findes folk der stadig foretrækker skiver, men det er selvsamme folk der langt hen ad vejen har et dedikeret system og så vil man gerne selv vælge delene til et sådan setup.
Tror all in one er dødt herfra
#261569
Et utal er nok så meget sagt, tog mig et år at finde et og det endte med at blive en demomodel :)

Men ville da også overveje at købe en receiver med indbygget UHD bluray, hvis der nogensinde kommer nogen
#261573
bromberg skrev:Hvis der kommer nogen er markedet meget lille tror jeg.
Langt de fleste foretrækker streaming idag og så er et komplet anlæg med afspiller ikke interessant længere.
Jeg er med på at der også findes folk der stadig foretrækker skiver, men det er selvsamme folk der langt hen ad vejen har et dedikeret system og så vil man gerne selv vælge delene til et sådan setup.
Tror all in one er dødt herfra
Du har nok ret, markedet er dødende. Jeg skippede selv et direkte setup for flere år siden, da uvkilingen jo nærmeste ikke stod stille og derfor var de nemme og billigere løsninger med all in one noget jeg fandt brugbart. Vil være dyrt at skulle anskaffe sig alt fra bunden igen og håbede derfor på et muligt UHD all in one setup :-)
#261574
casiraghi skrev:Et utal er nok så meget sagt, tog mig et år at finde et og det endte med at blive en demomodel :)

Men ville da også overveje at købe en receiver med indbygget UHD bluray, hvis der nogensinde kommer nogen
Syntes da der var rigtige mange 5.1 hjemmebiograf sæt fra samtlige producenter, i dag findes der godt nok ikke mange, men håber da at man ser et UHD sæt på et tidspunkt. Syntes ikke lige økonomien kan bære en invistering af afspiller, receiver og højtalere, så en nemmere løsning ala all in one box ville bestemt være kærkommen ;-)
#262058
Tror også det vil komme enkelte, men jeg tror ikke der er mange der tør satse på et sådan salg længere.
Uhd afspiller og all in one hænger ikke rigtig sammen længere af tidligere nævnte grund.
Uhd på skive er for dem der vil det bedste mulige, dem der vil det bedst mulige vil bestemt ikke all in one.
All in one og streaming derimod er et godt match, men her tror jeg på Apple har sat sig så solidt ift leje og køb af 1080p og 2160p at de skal beregnes for en med spiller intet eks all in one