Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af volkan
#260907
Hej alle!

Jeg Ville spørge hvilke soundbar i anbefale jeg skal købe ?

Jeg havde denne her i tankerne men jeg venter nok til Black friday hvis den falder i pris Samsung HW-MS660.

Grunden til jeg kigger på den er fordi den ikke har din subwoofer med da jeg har et barn på 1 år der konstant piller ved alt.

Men jeg tænkte hvis i nu anbefalede mig en god soundbar med subwoofer hvilken vil i anbefale og hvor vil i placere subwooferen så den lille ikke konstant meget med den. Jeg har et tv bord under tv kunne det være en mulighed at ligge den derind?
Af kim.jensen
#261827
Har købt Samsung Hw-ms660 ved Komplett i dag til 2200. Opdagede så tilfældigt at du på Samsungs hjemmeside kan indtaste serienummeret på soundbaren, billede af kvittering/faktura, samt hvilken butik du har købt den, og så sender de dig 2 baghøjttalere kvit og frit... Wupti! Så er der surround-lyd ?
Af volkan
#262904
kim.jensen skrev:Ja, sagtens. Det er en kampagne de kører året ud. ?
Hej Kim. Har du modtaget højtallerne som du snakkede om ? Jeg har indtastet serie nummer samt sendt kvittering men har kun fået koden til 1 års tidal. ?