Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af bullerfnis
#261790
Skal ikke have sonos.. De er jo slet ikke med på beatet sonos imo..

Så dem gider jeg ikke støtte ? har det jeg skal have fra dem, men vil egentligt helst sælge det til fordel for noget smartere som kan andet end wifi.. Forstår ikke der ikke er indbygget Bluetooth osv
Af bullerfnis
#261796
Ja men er heldigvis ikke apple bruger ?

Nu er jeg snart hjemme, så skal den lg bar sættet op og høres. Så giver jeg besked herinde hvad min mening er. Håber den kan erstatte hvad jeg har ? har heldigvis kun 1 xbox som skal sættes til den. Så det går lige med den ene hdmi den har. Hvor de andre jo har en del mere.. Sku lidt sørgeligt de ikke stopper flere I sådan et relativt dyrt produkt. ?
Af Coolsmarti
#261811
bullerfnis skrev:Har lige været ude og hente den sj9 for at slippe for baghøjtalere.. 14 dages retur ret så må lige høre hvordan det spiller.
Også det som afholder mig fra at købe Samsung sættet. Nuværende setup passer ikke rigtig med baghøjttalere, så skal de på stativ bag sofaen hvor jeg konstant skal være på vagt overfor ungerne når de render rundt :D

Synes nu godt at de kunne have matchet et tilbud på Sony HT-ST5000 ;-)
Af bullerfnis
#261824
Den spiller sku fint. Også fin nok til lidt musik. Har lige set lidt mad Max i 4k med atmos lyd. Lyd sku meget fedt ?

Helt sikkert 4999 værd! Ville dog ikke give 8000 for den.

Dog er jeg pænt træt af at den lille led display som viser hdmi in f. Eks eller bt osv.. At det ikke slukker!? Det burde slukke 1 min efter man ikke har skruet op eller lign.. Sku da irreterende at kigge på?

Kan man det monstro?
Af bullerfnis
#265990
Hej

Ja er faktisk rigtig glad for den. Bortset fra lidt problemer med min xbox, men tror det er xbox der laver ballade..

Når der er atmos og hdr f. Eks I spil. Så kan den finde på at miste signal til tvet og så er det svært at få billede igen. Om det er sj9, tv eller xbox der laver ballade aner jeg ikke. :(

Men lydmæssigt gør den det rigtig fint. Kan godt skrue højt op, højere end jeg tør de dage babyen skal sove i nogle rum ved siden af..

Den klare også fint mit behov til musik. Plus jeg har en lg h7 højtaler samt en h5, så kan man sætte dem sammen i spotify og høre musik i hele huset.. Skal have mig en h5 mere og prøve at sætte dem til baghøjtalere :)
Af aaroee
#266037
Fedt tak for svaret.. går selv og kigger på lidt af hvert, men har svært ved at finde ud af hvad jeg skal vælge.. SJ9 kunne jo godt vær et bud, hvis den kom ned i den pris igen :)