Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Turbo
#249810
Man behøver ikke lave noget selv, man kan leje et botnet, mener for min. ½ time ad gangen og det koster stort set ingen ting - de kan bl.a. angribe som her, DDoS, hacke hjemmesider osv.
Det virker som om de har flere hele hosting center til deres botnet. Det er tit jeg ser 10-20-30 bots på en gang i gang på vores forum fra samme IP range eller fra 2 forskellige IP range. Når de så ikke kan lave en account, så kommer de lige pludselig fra alle mulige mærkelige IPer stadig uden held til at oprette en account.

Rasmus, du må kikke noget mere efter det ekstra modul, før for I ikke fred ser det ud til, hehe ;)
Af Turbo
#249812
Har lige kørt det igennem google translate, hehe:

QQ mikro brev: 237586218, professionel certifikat certificeret af Undervisningsministeriet, diplom udskrift, ambassade certificering!
Studieadministrationen: enheder, der er registreret virksomhed, Shou-Cheng holder stik, jo bedre!
Først, hvis du følger, kan vi være glade for at hjælpe dig med at løse praktiske problemer:
1, vender tilbage i lang tid, glemmer at håndtere;
2, skal virksomhederne anmode håndteres;
3, over for forældrenes pres, i håb om at få så hurtigt som muligt;
4, ved ikke, hvordan man kan forberede de materialer og processer;
5, vender tilbage med det samme for at finde et job, ser til arbejdsgiveren;
6, i skolen, af forskellige årsager, har undladt at opgradere, få et officielt eksamensbevis;
For det andet, anvendelsesområdet for erhvervslivet:
★, eksamensbevis, diplom, udskrifter, eksamensbeviser, studiekort, ophold telenet certificering, certificering Ambassade, Ambassade beviste eksamen;
★, akademiske kvalifikationer, certificering eksamensbevis, grad certificering, det kinesiske undervisningsministerium servicecenter certificering;
★, real ambassade certificering (dvs. studerende til at vende tilbage for at bevise), arkivet kan findes på ambassaden bekræftet af ambassaden;
★, fast certificeret af Undervisningsministeriet, Ministeriet for Uddannelse, arkivering, kinesisk Undervisningsministeriet servicecenter certificering (dvs. Undervisningsministeriet certificering anciennitets-) hjemmeside 100% kontrol;
★, eksamensbeviser, udskrifter og andre materialer, fra sikkerhed til at udskrive, til at stemple et vandmærke fra bronzering, med en høj fin efterligning af den oprindelige 100% den samme skole;
★, efter håndtering real ambassade notarbekræftelse hvis gratis varer betalingsanmodning, mislykket opladning! ! !
For det tredje, de vigtigste lande:
USA, Storbritannien, Australien, Holland, Frankrig, Tyskland, Schweiz, Japan, Canada, New Zealand, Irland,
Spanien, Singapore, Italien, Malaysia, de fem nordiske lande.
◆ rekrutteringsbureau: Selskabet Beskæftigelse nationale elite talent vikarer, hvis du har fritid, så kontakt mig!
◆ campus agentur, givende, og håber inderligt du kan deltage. (Så længe du har de ressourcer, tro mig, vil du være meget let!)
Jeg oprigtigt minde de studerendes venner:
Nogle skrupelløse individer står online mæglervirksomhed, fast certificeret af Undervisningsministeriet rapporterede lav bevidst falsk, og diplom, udskrifter, men tilbyder meget høj,
Grave snyde studerende til at gøre originale og meget forskellige eksamensbeviser og udskrifter, certificering ikke bedrage størstedelen af de studerende, som ham til at være opmærksom!
Ring venligst håndtering tid, eller se den anden video kontormiljø, håndtering styrke ved at vælge enheder for at undgå at blive snydt!
Rådgivning: Dylan QQ mikro brev: 237 586 218 E-mail: [email protected]
Hold kontakter - til overs!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#249815
Turbo skrev:Man behøver ikke lave noget selv, man kan leje et botnet, mener for min. ½ time ad gangen og det koster stort set ingen ting - de kan bl.a. angribe som her, DDoS, hacke hjemmesider osv.
Det virker som om de har flere hele hosting center til deres botnet. Det er tit jeg ser 10-20-30 bots på en gang i gang på vores forum fra samme IP range eller fra 2 forskellige IP range. Når de så ikke kan lave en account, så kommer de lige pludselig fra alle mulige mærkelige IPer stadig uden held til at oprette en account.

Rasmus, du må kikke noget mere efter det ekstra modul, før for I ikke fred ser det ud til, hehe ;)
Husk at Google også bruger botter, og dem skal du nok lade være ;)
Af Turbo
#249820
Jaja, jeg ved godt Google også har bots der scanner div. forums, HP osv. til deres søge maskine. Google's bots starter gerne med IP 66.249 ;)

Fjæsbog scanner også, specielt hvis der ligges link ind på FB - de kommer gerne fra fb.me eller facebook.com domains.