Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Infinity
#227432
Jeg har deltaget i og fik i en lang periode e-mail underretning når der var nyt i tråden 'LG OLED prisudvikling' men efter den 7.10.15 får jeg ikke længere underretning.

Jeg har prøvet at bede om det, men nej, :(( jeg har skrevet i tråden fx 31.10.15, men nej. :((
Jeg har selvfølgelig læst at der i mailen står "Du overvåger følgende emne i FlatpanelsDKs debatforum. Der er kommet et nyt indlæg siden du sidst besøgte os. Du modtager ikke flere beskeder vedrørende dette emne, før du har besøgt det." og jeg har klikket flittigt på linket, men nej. !:(

Er der noget jeg kan gøre for at komme ind i varmen ;) igen? <B O_O
Brugeravatar
Af Infinity
#229288
Jeg får ingen underretning når jeg OG Andre skriver i tråden. Har hidtil brugt IE11, men er pt ved at skifte til Chrome.
Og lidt sjovt, jeg har heller ikke fået underretning om jeres to indlæg her, og nej de er ikke røget i mit spamfilter, men måske min webudbyders spam filter, det vil jeg undersøge og så vender jeg tilbage.
Brugeravatar
Af Infinity
#229294
Jeg er et stort spørgsmålstegn....
Al mail fra Flatpanels er ophørt umiddelbart efter 26 januar, Nyhedsbrev og Underretning.
Der er ikke noget spamfilter på hos min Webhost (One.com), jeg kan se direkte i indbakken på server og der er intet fra Flatpanels efter den 26 jan.16.

Mailkontoen fungerer i bedste velgående, men nu har jeg skiftet den alligevel.
Jeg har nu tilmeldt mig nyhedsbrevet igen og vil se om jeg får underretninger. Jeg fik fx ikke underretning om Rasmus spamfjernelse, men en mail direkte fra Rasmus.
Jeg vender tilbage om et par dage og håber jeg er kommet ind i varmen ved at skifte mailkonto ;-)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#229322
Mon vi er røget i spamfiltret hos One.com? Så vores mails aldrig kommer frem til dig. Jeg undersøger det.

Nyhedsbrevet skulle i hvert fald køre fint. Jeg tjekkede lige og der er samme clickthrough på links i det før og efter d. 26. januar, så det kommer i hvert fald frem i andre læseres indbakker.
Brugeravatar
Af Infinity
#229340
Jeg spurgte i går - efter at jeg havde skiftet mail adresse - om EPG på en Panasonic recorder og fik svar i dag. Men ingen underretning.
Jeg tilmeldte mig også nyhedsbrevet i går på den ændrede mail adresse, ingen Velkommen til Nyhedsbrevet eller ligende, som jeg formoder I udsender automatisk.
Jeg har tjekket på One.com serveren og nej ingen spor af nogen mails fra Flatpanels og jeg har ikke spam/virus filter på One.com serveren. (Domaine Gromit.dk). Får masser af andre mails på den adresse (div@ )
Jeg forstår det ikke!
Brugeravatar
Af Infinity
#229341
Har iøvrigt heller ikke fået underretning på jeres mails herover, men tak for hjælpen fornemt at I begge gider hjælpe!

Fik fint privat mail fra Rasmus på milux@ (altså også One.com domainet).
Brugeravatar
Af Sonny Haar
#229342
Jeg har før haft problemer med One.com's spam filter. Jeg undrede mig også over jeg jeg ikke fik mails om forum indlæg og Disqus kommentarer. Når jeg loggede ind på webmail-klienten, kunne jeg se en del både Disqus og underretninger herfra, der var havnet i mappen med "spam". Spam filteret var så vidt jeg husker slet ikke aktiveret (det er ikke mit domæne), så vi kontaktede deres support som "testede". Efter en dags tid kom der en tilbagemelding at de ikke kunne se nogen fejl. Men efter dette begyndte jeg at modtage mails igen - go figure?
(Jeg modtager idag fint både underretninger her fra forummet og Disqus)
Brugeravatar
Af Infinity
#229346
Tak det vil jeg da prøve at få supporten til at se på, griner hvis det virkelig skal være sådan.
Men noget er sket den 26 januar '16.
Af teejay
#229366
Oplever det samme som Infinity - deltager i et par tråde - Sony 65X8505C og OLED prisudvikling - får ingen underetning længere på OLED og sporadisk på Sony 65X8505C tråden. Bruger Gmail.