Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af yksa
#116658
Hej.
Ved ikke om det kunne være en mulighed at vi fik tapatalk til at fungere på dette forum?
Det er gratis for forumejere at gøre den tapatalk kompatible.

http://www.tapatalk.com/plugin.php 8) 8) 8)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#116665
Det står på listen over ting der skal implementeres :). Forummet skal dog først opdateres til version 3.0, så det første vi gør er at teste det på vores engelske side www.flatpanelshd.com.

Problemet med forumskoden for 3.0 versionen lige nu, er, at jeg endnu ikke har en velfungerende liste over seneste emner. Denne liste bruger mange af forummets brugere lige nu kan jeg se, og derfor vil vi nødigt undvære detn
Brugeravatar
Af yksa
#116666
Det lyder rigtigt godt Rasmus. 8)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#116684
Både Rasmus og jeg er flittige iPhone/Android-brugere, så TapaTalk er helt klart noget vi har haft kig på. Så lad det være en opfordring til jer derude: Hvis I falder over et velfungerende "Latest topics" til phpBB 3.0 så er vi vilde efter at få linket til den.
Af mhca
#116718
Rasmus Larsen skrev:Det står på listen over ting der skal implementeres :). Forummet skal dog først opdateres til version 3.0, så det første vi gør er at teste det på vores engelske side www.flatpanelshd.com.

Problemet med forumskoden for 3.0 versionen lige nu, er, at jeg endnu ikke har en velfungerende liste over seneste emner. Denne liste bruger mange af forummets brugere lige nu kan jeg se, og derfor vil vi nødigt undvære detn

Ja. Vi vil ikke undvære listen med seneste emner/tråde.

Jeg tror dog, at det vil være sundt, at listen ikke gøres meget længere, da man så risikerer, at brugerne kun surfer forummet ud fra den liste, og så bliver selv en halv dag gammel tråd nemt overset.
Når listen har den nuværende længde, så går man ind i de enkelte kategorier og kigger.

I kan se tendensen fra www.hol.dk, hvor det er ret tydeligt at så snart en tråd falder lidt udenfor "seneste emner" listen, så er der stor risiko for at den ikke lige straks bliver set igen.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#116720
Der fås ret mange plugins til denne type forum, hvor man måske kunne tænke andre features ind i det også. Vi har i "seneste emner" listen også en knap øverst hvor man kan se ubesvarede tråde. Jeg ved ikke om man kan kombinere de to ting i én side, så der øverst var "seneste" og nedenunder var "oversete".

Alt det her har dog ikke ret meget med TapaTalk at gøre, da den har sine egne punkter at køre rundt i. Hvad der sker på selve HTML-delen influerer ikke programmet.
Af Steen Bay
#116726
Har hørt om smalltalk og peptalk, men tapatalk.. nå, nok bare mig som er ved at blive for gammel. ;)
Af Akyhne
#118943
Rasmus Larsen skrev:Det står på listen over ting der skal implementeres :). Forummet skal dog først opdateres til version 3.0, så det første vi gør er at teste det på vores engelske side www.flatpanelshd.com.

Problemet med forumskoden for 3.0 versionen lige nu, er, at jeg endnu ikke har en velfungerende liste over seneste emner. Denne liste bruger mange af forummets brugere lige nu kan jeg se, og derfor vil vi nødigt undvære detn
Hvilken software bruger I?
Brugeravatar
Af KristofferA
#126776
Jeg glæder mig også til at se Flatpanels på Tapatalk. :) Det er en Genial App!

Det med seneste emne og PHP virker på DAHF.dk og mmaforum.dk de er begge på tapatalk.
Brugeravatar
Af KristofferA
#126829
Ja det tror jeg nok... Kan lige prøve at finde uf af det med sikkerhed.
Af Akyhne
#126840
Jeg forstår ikke den store hurlumhej over Tapatalk. Er det ikke blot et tema/design der passer til en mobiltelefon?
Af Makaus
#126848
KristofferA skrev:Ja det tror jeg nok... Kan lige prøve at finde uf af det med sikkerhed.
Hvis du vil have det, kan jeg høre Kasper når du har fundet ud af noget, jeg går på skole med webmasteren derfra.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#126856
Akyhne skrev:Jeg forstår ikke den store hurlumhej over Tapatalk. Er det ikke blot et tema/design der passer til en mobiltelefon?
Det er en viewer/editor, som går udenom hjemmesidens design og dermed bliver nemmere at have med at gøre på en mobiltelefon. Man er ikke bundet af de dimensioner vi har sat op for siden (som jo passer til en computer) og ligeledes slipper man for at skulle downloade billeder osv. til telefonen hver gang.