Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#126952
Akyhne skrev:... altså blot et tema der passer til forummet.

Jeg forstår ikke lige problemet med Jeres "Seneste emner". Hvis dette er et phpBB forum, kan den funktion vel også fås til phpBB 3.
Der er ikke nogen der har overført samme script til phpBB3, nej. Vi har skam spurgt os for og ledt med lys og lygte.
Brugeravatar
Af KristofferA
#126982
yakken skrev:
Snurrerundtlyd skrev:
yakken skrev: Kører de phpBB?
Både http://dahf.dk og http://mmaforum.dk kører phpBB, det er let at finde ud af bare ved at besøge de pågælende fora og læse hvad der står med småt nederst på siderne. Aller nederst på begge fora står der: Powered by phpBB
Ingen af disse sider har en "seneste emner" der fungerer ligesom vores...
Det er IKKE det samme som "aktive emner". Det er jo dét der er den primære grund til at vi ikke er skiftet til version 3, som virker med TapaTalk.
Jeg kan begge steder se mine seneste indlæg, med de emner med ny aktivitet i først. Er dette i mangler?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#126984
"aktive emner" viser ikke samme liste. Vi vil ikke frasortere tråde uden aktivitet. Der skal sorteres på dato med mulighed for at vælge tidsinterval.
Brugeravatar
Af KristofferA
#126988
Ok. Sådan bruger jeg ikke nogle forummer...hvad er idéen med det?
Af Akyhne
#126997
Det burde da ikke være så svært at kode.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#127007
Du kan jo se hvordan det fungerer her på siden. Grunden til, at vi gerne vil have alt med er jo at man kan have overset en tråd, som således ikke får nogen svar og så ryger ud af listen med "aktive emner". Det vil være ret uheldigt. Med vores model, så får den lov at ligge på listen indtil den er ude over eks. de 24 timer, der sorteres på som default.

Det lyder måske dovent, men vi har en del andet at bøvle med ud over at få forummet konverteret til phpBB3, så vi vil ikke ud og rode med at skrive php-scripts fra bunden selv. Det er sikkert ligetil hvis man er helt inde i sproget, men for mit vedkommende vil der være en hvis portion forarbejde med at læse op på kommandoer mv.
Af Akyhne
#127011
Jeg ville nemt kunne lave det til et SMF forum. Men jeg kender ikke rigtigt til phpBB. Jeg undrer mig bare over hvorfor et script til phpBB2 ikke fungerer til phpBB3.[/img]
Brugeravatar
Af CrazyA
#161137
Hejsa

Vil lige høre om planerne med Tapatalk helt er droppet ?

MVH

Steen
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#161150
Nej, det er den ikke, men vi kører stadig phpBB2 på .dk domænet.
Af Orillion
#187772
Nu gir jeg lige en 1 år gammel tråd kunstig åndedræt :)

Jeg kunne godt tænke mig og vide om i helt og droppet og bruge tapatalk til .dk domænet ??
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#187789
Nej. Vi har for nyligt fået phpbb3 op og køre, så tapatalk er på programmet.
Af Vindfeld
#190519
30 tryk og 2 indblæsninger :p

Hvordan går det med dette projekt?? tror vi er mange der glæder os til flatpanels på tapatalk :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#190522
Jeg skal beklage. Den røg lige lidt bag i køen efter jeg tog en tur på langs og testsæsonen startede.

Jeg har netop sat den på prioritetslisten (!!!!)

Jeg skal nok skal få det op og køre.