Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jaybear
#252899
På forsiden står der "Nyhedsbrev, Få seneste nyt 1-2 gange ugentligt".

Før kom de hver anden til hver fjerde dag.
Nu kommer de i en lind strøm, 1 gang om dagen, ofte med de samme nyheder.

Er der nogen, der ved, om/hvor man kan ændre hvor ofte man ønsker at modtage emails?

Jeg kunne tænke mig at få nyhederne 1 gang om ugen.
Gerne bare en længere email.
Af jaybear
#253023
Nah, pointen var mere, at jeg ville have informationen, når JEG havde tid til at læse den.
Ikke nødvendigvis på sekundet, konstant og hele tiden.

En RSS feed ville være ok, men jeg har ingen klient, og intet ønske om at installere een.
Jeg venter og ser hvad der sker :-)

Men super respons ellers!
Af jaybear
#253191
Ok, der ER noget galt med udsendelsen af nyhedsbreve

Jeg har taget nogle stikprøver, og følgende nyhedsbreve er 100% identiske, blot sent igen senere:
ons 07/6 = lør 10/6
fre 09/6 = man 12/6 (fik to emails om mandagen)
man 12/6 = tor 15/6
ons 14/6 = lør 17/6
fre 16/6 = man 19/6
tor 13/6 = man 19/6 (igen, dobbelt op mandag)
ons 21/6 = lør 24/6

Er det med vilje, eller er det noget, I kan fixe?
Af jaybear
#253197
Jeg bruger "outlook.com" websiten, så der må være noget galt i hvordan i tracker modtagelse af emails.
Jeg kan PM deres SMTP debug information, hvis du er interesseret, og står gerne til rådighed til en del test-emails.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#253328
Jeg har været i dialog med MadMimi om problemet. Det kunne muligvis se ud som om, at der er noget tracking i første udsendelse, som ikke aktiverer, hvorfor anden sending følger derefter.

Deres system viser, at nyhedsbreve fra 16. 19. og 21. juni ikke er åbnet, hvorfor anden sending er aktiveret. Jeg har spurgt dem om der kan være tilfælde, hvor trackingen slår fejl. De spørger i den forbindelse om der er "clicked the link that displays at the top of emails that enable the pictures to load?"

Det lyder på dem som om, at trackingkoden ligger i et billede.
Af jaybear
#253360
Det ser ud som om de forveksler "modtagelse af email" med "læst email".
Hvem siger, at emailen læses straks den modtages?

Jeg modtager gerne op til flere af jeres emails og bruger en regel til at flytte dem væk fra min indbakke og pænt over i en "Flatpanels" folder.
Den læser jeg 1-2 gange om ugen, og det skal være mig, der bestemmer hvornår jeg vil læse dem.

Det lyder til, at de forveksler dette med at emailen ikke er modtaget.
Hvilket er en virkelig dårlig måde at håndtere dette problem på, for alle dem på ferie skal regne med ekstra emails, og dem, hvor den ender i spam bakken kaster de flere emails efter, i spam bakken.

Mon ikke I betaler for volumen af afsendte emails?
Det ville være en bedre forklaring på den dårlige måde at håndtere denne tracking på
Af jaybear
#253361
og for at besvare dit spørgsmål, så ja, jeg indlæser alle jeres billeder, så deres tracking pixel bør være læst.

Men det sker først, når jeg beslutter mig for at læse emailen.
Hvilket kan være op til en uge efter modtagelse.