Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hjj
#235081
"Vi skal snakke med TV2 indenfor nogle dage"

Hej Rasmus. På samme måde som TV2 åbenbart har udskudt at snakke med dig igennem flere måneder, er vi andre blevet holdt hen, nu snart i et år.
Lige siden vi 'købte' abonnement for 10mdr siden har vi fået svaret: vi kan ikke give en dato men vi arbejder på sagen. Her aktuelt App til Android TV.

mvh/ ..og hils TV2 hvis de gider snakke med dig.
Af hjj
#237443
Nu har jeg igennem 10 mdr fået svar/udtalelser fra TV2 vedr App til bla.a Philips Android TV af nedenstående karakter:

"Der arbejdes stadig på sagen sammen med udviklerne af app'en og Philips."
"Situationen er den, at TV 2 PLAY ikke er færdigudviklet til Phillips 2015-modeller. Dette arbejdes der på - jeg kan ikke gøre noget nu og her for at fikse det."
"Jeg kan forsikre dig om, at vores udviklere er på sagen, og er i høj grad opmærksom på, at det skal rettet hurtigst muligt."
"Vores udviklere er som sagt på sagen og vi regner med at vi snart finder en løsning/ny app."
osv, osv.

Så er det jo meget overraskende at læse flg udtalelse fra Bo Bergstedt i Jeres interwiew 'TV2 Play om fremtiden':


'De danskere, som har investeret i tv-skærme eller mediebokse med
Google’s Android TV-styresystem må derimod væbne sig med mere tålmodighed,
når det kommer til TV2 Play.
På nuværende tidspunkt er der ingen konkret app-udvikling, der er målrettet
Android TV, men det er ”noget vi overvejer” '.

Så alt andet lige, så føler jeg mig holdt til grin.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#237447
TV2 Play er på 2016 Philips, men det er en sideloadet app, der kører uden om Android TV. Reelt samme app, som kørte på Philips' skærme før tiden med Android. Det er så vidt jeg ved den samme app, som skal udgives på 2015-modellerne.

Det må næsten være den, som TV2 har henvist til i korrespondancen?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#237449
Samme sideloadede app ligger også på Sonys TV, men den efterlader en del at ønske.
Af hjj
#241846
Lidt positivt skal jo også med når det er muligt:
Efter sidste opdatering af Tv2play App (Ver12) ser billedkvaliteten nu fornuftig ud på Philips Android TV fra 2015.
Af mich61
#241848
hjj skrev:Lidt positivt skal jo også med når det er muligt:
Efter sidste opdatering af Tv2play App (Ver12) ser billedkvaliteten nu fornuftig ud på Philips Android TV fra 2015.
Men alt video on demand (ej live TV) er vel fortsat i 576 i SD kvalitet og ikke HD ?