Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af KimKaos
#229655
katbird skrev:Med unlocator og deres beta dns tager det lidt tid ,ihvertfald her søndag aften ,ca 1 min før der var hul igennem.
Men et hul er et hul som man siger O_O

Så virker det skal man bare være glad så længe det varer
Af martinaabo
#230015
Er der nogen som stadigvæk har en fungerende proxy via Unotelly til US Netflix? Jeg forsøgte uden held i går, med de forskellige testregioner på deres hjemmeside.
Brugeravatar
Af edinger
#230020
martinaabo skrev:Er der nogen som stadigvæk har en fungerende proxy via Unotelly til US Netflix? Jeg forsøgte uden held i går, med de forskellige testregioner på deres hjemmeside.
Ja.
Brugeravatar
Af edinger
#230757
Jeg fik den slemme "fejl 139" [139 NFErr_MC_AuthFailure] i aftes ved forsøg på afspilning af en ikke-dansk titel.

Herefter skiftede jeg til "US TEST 5" hos UnoTelly. Nu kører det igen :)
Af KBW
#230761
"Hello Kasper,

My apologies for any inconvenience. We do respect your decision of wanting to cancel the service. Your cancellation request has already been processed on March 08, 2016. Your subscription will no longer renew and will be automatically terminated at the end of your billing cycle.

We know that not being able to access the website you want is frustrating but UnoTelly is committed to deliver safe and secure browsing. I’m happy to let you know that we have rolled out a couple of fixes for US Netflix that you can try. Click here for the latest update on Netflix compatibility and the fixes: http://help.unotelly.com/support/discus ... ics/312208

If you are having any trouble setting up our latest fix, please do let us know - we're here to help!

Best Regards,
Carmela
UnoTelly Billing Support"
Brugeravatar
Af edinger
#230810
Godt nok giver UnoTellys "US Test"-settings adgang til US content. Desværre har jeg dog noteret mig et bemærkelsesværdigt fald i billedkvalitet. Ja, billedet er faktisk grynet og hvad jeg under normale omstændigheder ville betegne som aldeles uacceptabelt.

Det er forhåbentlig et overgangsfænomen, som der kommer styr på, efterhånden som de gode folk hos UnoTelly får hånd om geo-blocking problematikken.

Indtil da lever jeg med det.

Er det noget, I andre har bemærket?
Brugeravatar
Af edinger
#230821
@sokken:

Er du sikker på, at det, du så i aftes -- hvor det fungerede fint -- ikke var en film eller serie, som også er tilgængelig via dansk Netflix?

For hvis du vælger en titel, som både ligger hos dansk og amerikansk Netflix, er der ingen problemer.