Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DanielPT
#267764
Hej alle.

Jeg har et LG C7.
Jeg har ingen bokse eller lig.

Hvis jeg nu ønskede at købe Star Wars last Jedi i 4K hvilken tjeneste kunne jeg bruge på mit LG?

Mvh Daniel og tak
#267778
Nej, Google Play i DK har ikke 4K HDR endnu. Det er kun US og Canada, som har den service. Det er efterhånden længe siden, at Google lancerede det, så det kan undre, at de ikke snart får fingeren ud og tilbyder det herhjemme. Men dertil så skal app'en på WebOS også opgraderes, så den understøtter formatet.

Personligt havde jeg købt en ATV 4K.
Af DanielPT
#267904
Hej Torben.
Tak for dit svar. Ja det da så vildt træls at google venter med Danmark med så mange ting.

Men godt nok trist at jeg skal ud og købe en Apple boks for at købe film online. Vil gerne undgå for alt i verden at give dem penge :)
Af DanielPT
#268037
Rødtop skrev:altid svært, når der er en slags religion med ind over ?
Nu handler det ikke kun om religion. Jeg ønsker ikke at støtte dem da jeg synes de er nogle egoistiske røvhuller. Og synes deres hardware er skruet sammen på en tåbelig måde. Og alt deres "Uhh vi vil have vores eget format som ingen andre på bruge" brækker jeg mig over. Så ja jeg prøver at finde en anden løsning hvis det kan lade sig gøre :)
Af arsenio3d
#269489
Skulle lige til at oprette en tråd om denne film.

Har lige anskaffet mig en ATV 4K (Halleluja! :D ) og ville købe Star Wars TLJ, men ser ud til at den kun er i HD O-O

Man skulle tro at vi i 2018 kunne få nye udgivelser i 4K HDR, det er da det som der bliver satset kraftigt på fra alle sider, lige undtagen udgiverne af Star Wars?
Brugeravatar
Af bbplayer
#269493
Er det ikke oplagt at Disney selv udgiver den i 4K/UHD når de starter deres egen streaming tjeneste, så løser de efterspørgelsen , og samtidig redder lidt fan-kunder som er SW afhængig, og køber blindt alt som bærer SW navnet inkl. et Disney abonnement :)
Af bromberg
#269611
troede egentlig Apple så også ville have den på iTunes. Har længe tænkt at the last jedi skulle være start skuddet til min Star Wars debut, men havde tænkt at vente til de kom i 4k