Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#257220
Er der andre der har haft problemer med Netflix på deres Samsung 700x TV efter den senete FW update?

Vi har haft problemer med at åbne Netflix den seneste måneds tid, med den frygtede nw-4-8 error. :(

Det passer meget godt med,at vores TV blev opdateret omkring 9/8 til FW 1501.3, ifølge dets log.

Jeg har prøvet alt for at få det til at fungere igen:
- Reset Netflix fra fejlvinduet
- Reset SmartHub
- Slukke TV'et, koble al strøm og forbindelser fra og holde knappen bagpå inde i mindst 30 sekunder
- Genstartet netværket
- Tildelt TV'et en anden IP adresse
- Sat TV'ets DNS til 8.8.8.8
- Startet TV op både med og uden netkabel
- Skiftet netværk til wireless og tilbage igen
- Fjernet alle devices fra vores Netflix konto via PC
Været inde i service menu (Info-Menu-Mute-Power On på fj.betj.) og:
- Reset apps
- Update apps
- køre diverse HW og memory checks

Og til sidst, men ikke mindst, Factory Reset, først på TV menu, siden i Service Menu.

Intet har hjulpet. :(

Det mærkelige er, at kører jeg Check Network i Netflix fejlmenuen, får jeg fire grønne v ved de tre Netflix servere, og ved Netflix network, men ved den sidste får jeg stadigvæk fejl nw-4-8-2.
?

Jeg ved nu ikke længere hvad jeg kan gøre.
Så derfor spørger jeg her.

Har været igennem hele den tidligere tråd med Samsung Netflixproblemer, og bl.a. fundet Servicemenuen der:
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... 24&t=32673

Edit:
Netflix virker fint på vore andre apparater på netværket:
Pc, Android telefoner og tablets etc.