Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#256329
3/4 år efter køb af Samsung Tv 55 " er ikonet: Dr tv start ( rød prik) på skærmen, begyndt vilkårligt at dukke op ,når man ser tv? Den dækker nogle gange for teksten også. Det er ikke altid, hvor man kan bruge knappen: A på fjernbetjeningen, så står der :" tjenesten er ikke tilgængelig"
Jeg har også lagt mærke til , at når jeg bruger dr dk arkiv, så er lyden ikke synkron med billedet ? Er der nogen som ved lidt om dette? O-O
Af kjelds
#256470
Oplever du stadig, at HbbTv-ikonet starter vilkårligt op? Jeg oplevede noget lignende i sidste uge, men jeg synes ikke, at jeg ser det længere.

Har ikke oplevet at tjenesten ikke er tilgængelig. Har du koblet dit tv til nettet?
Jeg har heller ikke problemer med lyden. Har du koblet dit tv til en forstærker? Det kan sommetider give anledning til forsinkelser alt efter, hvilket indhold der sendes til den.
#256546
Hbb TV - ikonet starter stadig vilkårligt op, men ikke så ofte som før ... tv,er tilkoblet nettet, mener heller ikke, at Hbb-tv vil virke, hvis ikke det er tilsluttet... ingen forstærker tilsluttet..