Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#246688
Ja, men det var ikke på CC2 der var problemer, men på CC Ultra. På Ultra'en skulle det dog også være løst. Jeg bruger både en CC1, en CC2 og så den CC der er indbygget i Sonys TV og de virker alle med HBO (når HBO-app'en altså vil - den har i perioder smidt CC-understøttelsen fordi de klokker i opdateringerne).
Af MortenRa
#246690
Lyder som om det er en CC2 der skal investeres i! Mit LG Oled kører jo fint 4K HDR på netflix og amazon.....
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#246693
Ja, det er en billig måde at få de tjenester man ikke lige har på TV'et. Ulempen er, at det er begrænset hvad man kan caste hvis man bruger iOS. Dér er der mere at komme efter i en Apple TV, men prisen er også næsten 4x så høj.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#246717
Ja, det kan du. Som sagt, så har HBO dog tidligere fucket app'en op, så cast til Chromecast gik død, men lige nu virker det (testet så sent som i går).
Af MortenRa
#246724
Super tak for forsikringen! Det er så billigt at det skal testes med en Chromecast 2 - er HD kvaliteten nogenlunde?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#246729
Tjoh... ikke noget man spærrer øjnene op over. Altså på HBO. Chromecast i sig selv tilføjer en smule dithering-støj, så kvaliteten bliver aldrig 1:1 med kildematerialet.
Af MortenRa
#246751
Det virker sgu meget godt må jeg sige. Ikke perfekt men stadig ganske pænt på en 65 Oled. Og så fik jeg endelig HBO til TV'et for kun 320 kr.....