Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mowgli76
#240940
Hej. Kan nogen anbefale en TV oversigt app til Apple TV?

Jeg synes jeg så én der viste oversigt udfra de TV apps man har, og så kunne man klikke og åbne den rette app for den kanal. Kan ikke huske hvilken det var.
Men bare en alm. simpel oversigt app ville være fin nok. F.eks DR's kanaler, TV2 og Zulu

Normalt bruger jeg den gode oversigt på DR's website (på computeren) for at se film oversigt for mine udvalgte kanaler.
Men oversigt er ikke en del af DR's aTV app (eller?)
Af mowgli76
#240950
Ok, fedt.
Den del af Apple's event fulgte jeg ikke helt med i.

På Apple's side skriver de "Available in December as free software updates for Apple TV (4th generation)".
Ved ikke om de mener at TV app'en officielt kommer dér
Af mowgli76
#240997
Ja hvis der ikke findes andet, så bare en app der viser programoversigt for de kanaler/apps man har valgt (f.eks DR og TV2).
Endnu bedre hvis man også kan vælge "film i dag" f.eks

Jeg har ikke antennetilslutning og bruger udelukkende Apple TV.
Det ville da være fedt at kunne tænde det og kigge på en programoversigt, istedet for at skulle bruge tlf/computer bare for dét.
Jeg prøver at samle så meget som muligt på mit TV
Af mowgli76
#241008
Ja ok.
Vi er vel i den spæde start af skiftet fra antenne/kabel over til internet/medie baseret "TV" ;)
Jeg overvejede kort "er det alt bøvlet værd?"..
Men nu har jeg jo anskaffet Apple TV, og går nok bare all-in på dét og prøver at få det bedste ud af det.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#241010
Vi bruger herhjemme Apple TV til alle de danske tjenester og en del andet. Det fungerer rigtig godt, synes jeg. Kæresten hun er enig :) Jeg synes, at det er OK at skifte imellem apps, men jeg ser da også frem til en oversigt af en art. Og søgninger på tværs, generelt bare Siri-stemmefunktionaliteten, som vi jo ikke har fået i Danmark endnu.

Nogle vaner skal ændres ift. den gamle tv-verden, men jeg har ikke kigget mig tilbage siden. Så kører spil over en PlayStation.