Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#234444
Fra den ene dag til den anden er de 2 apps holdt op med at virke på mit samsung tv.
De viser begge bare en sort skærm når jeg starter dem.
Jeg har prøvet at ressette både smarthub og tv´et.

Netflix virker fint, og det er kablet internet.

Nogle der har oplevet noget lign og eventuelt kender en løsning?
#234476
Hehe, det var også det jeg skulle ind og se :)
Men jeg ringede lige til Samsung support, og de kunne nulstille apps på tv'et, og det hjalp for de virker nu :-)

Har du også en 8005 model, eller bare en af KS modellerne? I så fald, har du fået dit mini preview i epg'en til at virke? :)
#234491
Torben Rasmussen skrev:Vi har KS8005 stående til review nu. Jeg har ikke haft held med at få mini-preview til at virke i EPG, selvom kanalerne på 143 MHz slettes.
Der er 4-5-6 kanaler over kanal 100 som skal væk også for at EPG mini preview virker, hvilken det er ved jeg ikke derfor sletter jeg også alle fra kanal 99 (event) og op, så virker EPG mini preview fint her.
#234502
Jeg har ligeledes prøvet at slette alle over 100, slette alt på frekvens 143, slette Charlie og TV2 sport som er under 100, og endda prøvet kun at beholde to kanaler til test, uden at det virker :/

Hvilket program bruger i til at redigere? Jeg bruger chansort og da jeg havde lg skulle jeg også fjerne diverse kanaler som eks. en der hedder SAGEM, den kan jeg dog ikke finde mere :/

Turbo, hvilken tv udbyder har du?

Jeg har kontaktet Samsung og de siger at de samarbejder med Yousee om problemet, men ingen tidshorisont.

Ved i i øvrigt hvordan man får tv'et til IKKE at opdatere kanaler automatisk? Det har jeg oplevet når jeg har impoteret en "ren" liste, at den bare fylder op igen med alle kanalerne.
#234507
Torben, nej jeg har ikke prøvet med et KS8005.

lofvall, YouSee på 143 MHz - ved ikke om det gøres på samme måde på 450 MHz.

C Seri
Event
TV2Sp HD
C Hits
C Emo
C Frst
TV2 Charli
+ alle fra kanal 99 og op.

Meget kunne tyde på det er anderledes på 2016 modellerne da så mange lige pludselig har problemet med at få EPG mini preview til at virke.