Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Machina
#232526
Jeg har et lidt åndssvagt problem med mit abonnement på TV2 Play. Jeg har on demand og vil have TV2 live også. Man kan ikke købe det i ét abonnement, de kun har on demand og TV2 live hver for sig, da man ellers skal købe den store pakke med on demand og alle deres kanaler, som jeg alligevel ikke ser.

Derfor tænker jeg at oprette to abonnementer og så installere TV2 Play dobbelt på mit tv, hvor hvert abonnement er logget ind på hver deres app. Men kan det lade sig gøre at installere TV2 Play to gange på samme tv?
#232556
Hvilket tv er det? Jeg tror ikke du kan på LG's webOS og Samsung's Tizen, men jeg tror ikke det er udelukket, at du kan på Android TV. Jeg har aldrig selv forsøgt, men jeg tænker, at hvis du sideloader app'en, så kan det være.

Alternativt skal du købe dig en Chromecast eller Apple TV (kun hvis du bruger iPhone/iPad), derefter installere TV2 Play app'en på to forskellige enheder i hjemmet (f.eks. en mobil og tablet) og sørge for at være logget ind med to forskellige konti. Naturligvis ikke en helt optimal løsning.