Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#221221
Hej, vi har i foråret købt et Panasonic TX-55AS800E Smart-TV, men har det problem, at når vi surfer i browseren, får vi efter relativ kort tid blank skærm og en fejlmeddelelse: Kan ikke vise siden p.g.a. begrænset webbrowser-ydelse.
Er der nogen, som ved, hvad man kan gøre ved det problem?
Vi var i en B&O-butik forinden for at se på et B&O Smart-TV, og der sagde de, at de anbefaler en "Apple-box", tror jeg nok, at det er, til deres TV for at forbedre "computerdelen", hvis jeg husker rigtigt.
#221227
PeterD skrev:Har ikke selv smarttv, så dette er.."Et Skud i Tågen" ..

..men er den fyldt op af serier og film?

Det er det eneste jeg kan finde frem til..:

http://eng.faq.panasonic.com/app/answer ... -display-a

Ellers vent til andre måske byder ind med svar.
Hvad er det, du mener, kan være fyldt op med serier og film?
--
Giver det dig nogle gange problemer, at være meget "klog"?
#221232
Vi har både prøvet med trådløs forbindelse (Wi-Fi) og med kabel. Og det er det samme.
Det er bare hjemmesider, som vi besøger. Nogle af dem er selvfølgelig lidt større end andre, men efter at have surfet lidt rundt kommer fejlmeddelelsen.
Jeg ved ikke, om det er fordi, at browser-programmet gemmer siderne, og hukommelsen så "løber tør".
Og det er uanset, hvad vi sætter de 2 indstillinger "spor ikke" og "gem cookies" til.
Kan du i øvrigt anbefale sådan en "streaming-box" dertil?
#221236
Joe84 skrev:Vi har både prøvet med trådløs forbindelse (Wi-Fi) og med kabel. Og det er det samme.
Det er bare hjemmesider, som vi besøger. Nogle af dem er selvfølgelig lidt større end andre, men efter at have surfet lidt rundt kommer fejlmeddelelsen.
Jeg ved ikke, om det er fordi, at browser-programmet gemmer siderne, og hukommelsen så "løber tør".
Og det er uanset, hvad vi sætter de 2 indstillinger "spor ikke" og "gem cookies" til.
Kan du i øvrigt anbefale sådan en "streaming-box" dertil?
Det skyldes simpelthen at browseren som du selv er inde på ikke har nok hukommelse tildelt, en måde at omgå det er at bruge screen mirroring og så bruge mobilen til navigere siderne med.