Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Esbjørn1
#207799
Hej

Er der nogen som kan få denne hbbtv app'en til at virke på et Samsung 7005?

Datatjenesten er aktiveret, men det virker ikke!
Af Grandahl
#207806
Har du downloaded appen? går ud fra det er et H7005
Af Esbjørn1
#207808
Jeps den er installeret og smart delen har jeg prøvet at nulstille, men intet hjælper. Når jeg starter app'en så siger den bare at jeg skal aktivere data og det er gjort. Jeps det er en h model.
Af elmo
#207814
du bruger ikke appen til at se HBBTV. Indstil TVpå en DR kanal og tryk på den røde knap med A. TVet skal ofte have været tændt et par minutter.
Brugeravatar
Af RockMedØerne
#207825
Esbjørn1 skrev:
Så det er den måde det virker på. Tak for hjælpen, nu virker det..
Ja det virker med den røde knap, ligeså snart tv'et er opdateret med den nyeste Firmware :)
Ved ikke hvor den vildfarelse med App'en kommer fra, men det synes. at være en meget udbredt misforståelse ;;) App'en er tjekisk og har ikke en dyt med Dansk Hbbtv at gøre O_O
App'en behøver slet ikke at være i Smart hubben, den er helt overflødig 8)
Fortsat go' weekend og go fornøjelse med dit nye Hbbtv :)
Af Kasper K
#229811
Mit h7005 er blevet underligt. Hvis jeg vil se DR app skal jeg tænde for tv'et. Trykke på den røde på en DR kanal. Zappe VÆK fra DR kanalen men appen loader. Når loading vinduet forsvinder skal jeg zappe tilbage på DR. Trykke på den røde, og så virker det

På det seneste skal proceduren dog nogle gange gentages før det virker og jeg er bange for det snart er helt slut

Andre der har prøvet dette?
Af Grandahl
#229815
Ja, første gang loader den, efter lidt tid trykker jeg exit.. Også prøver jeg en gang mere, så kommer den
Af OleA
#231619
Er der andre der har problemer med Hbbtv på Samsung H serien? App'en er væk og den kan ikke findes i app store.