Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TBH
Hej
Jeg har prøvet at lægge den ind på mit LM669t ,men når jeg lægger filen på et usb stick, vil tv ikke genkende
usb stikket, så snart jeg fjerner filen igen, er der ingen problemer med at se det øvrige indhold på usb.
Nogle ideer?
Af Cassius99
Har lg 760t. Har lagt programmet over på min usb og sat den i apps usb porten. Det ser ikke ud til at virke. Kan ikke finde ud af hvor man ændrer fra apps på tv til apps på USB. Nogen der kan hjælpe?
Af Pniels
Cassius99 skrev:Har lg 760t. Har lagt programmet over på min usb og sat den i apps usb porten. Det ser ikke ud til at virke. Kan ikke finde ud af hvor man ændrer fra apps på tv til apps på USB. Nogen der kan hjælpe?
Prøv men magic remote:
1. tryk på "My apps"
2. Peg på "mime programmer" lille felt over apps så den bliver rød, og klik "ok" så får du en side med alle apps, ude i højre lige forved en bar der viser hvor mange MB der er brugt er der en lille USB ikon klik på den og så er der kun en apps som helst skulle være DR.NU
Håber det hjælper.
Af Cassius99
Mange tak. Der er intet ikon. Jeg prøver med en anden usb ved lejlighed og håber det hjælper.
Af flatnew
Jeg ved ikke om jeg kan hjælpe dig, men sådan gør jeg på en lm760t:
Tjek på usb nøglen at mappen lgapps ligger i roden, jeg er altid logget på, jeg trykker på my apps på fjernbetjenningen > pil opad en gang så mine programmer er opmærket > ok >derefter pil opad > pil højre to gange så usb er mærket op, så kan du måske se gul DR.NU app.
Jeg prøvevede en del gange inden det lykkedes uden jeg fandt ud af hvad der er udslags givende.
Prøve evt først om du kan afspille film eller fotos fra den pågældende usb nøgle slet dem derefter lig appen på og prøv igen og den port hvor der står usb apps hvis der er flere porte, prøv evt forskellige usb nøgle.
Pniels : det virker desværre ikke. Enten genkender tv'et ikke usb-nøglen, og når den så gør, viser den ingen apps når jeg skifter over til usb-visning.

Ofte er det som om tv'et ikke kan læse usb-nøglen når lgapps mappen er pakket ud i roden af usb'en..

Håber der er nogen der ligger inde med en løsning?:)

Har i øvrigt prøvet forskellige usb-nøgler og de er formateret i FAT-format.
Af lgowner
flatnew skrev: Pniels : det virker desværre ikke. Enten genkender tv'et ikke usb-nøglen, og når den så gør, viser den ingen apps når jeg skifter over til usb-visning.
jeg tror du misforstår pointen i at have den på usb stick her.

du skal ikke ind under usb-visning for at se medie indhold eller film. du skal ind under MyApps på tv't og her kan du så guide dig selv frem til dine egne apps , som altså så er på usb stick.
Af flatnew
jeg tror du misforstår pointen i at have den på usb stick her.

du skal ikke ind under usb-visning for at se medie indhold eller film. du skal ind under MyApps på tv't og her kan du så guide dig selv frem til dine egne apps , som altså så er på usb stick.
Jeg er inde under Myapps på tv'et. Her kan vælges mellem 2 former for visning af apps: 1. dem som ligger på tv'et eller 2. apps der ligger på usb'en. Når jeg her vælger visning fra usb, dukker DR.NU'appen ikke op
Af Pniels
Hej Alle

Ja jeg har ikke flere bud på hjælp, end jeg pt bruger en medion usb på 16 mb der er formateret i fat 32, og det eneste der ligger på den, er en mappe der hedder LGAPPS og at tv har slået en anden reklame usb ihjel som ellers kørte fint på min gamle 980, måske man ikke skal flå usb stikket ud medens den er i aktion!!
Firmware på min 760t er 04.01.63 mener det den seneste, og der er tilsluttet en harddisk i usb 1.

Det kunne være skønt hvis man kunne instalere apps, lige som man kan på nogle af Samsungs modeller, så vi var fri for det usb sjov.
Af TBH
Så lykkedes det også for mig at få DR NU frem på skærmen:)Præcis som Pniels beskriver, men jeg tror jeg skal prøve med en kablet internetforbindelse, for som det fungerer nu, er det desværre ubrugeligt.
Af Pniels
TBH skrev:Så lykkedes det også for mig at få DR NU frem på skærmen:)Præcis som Pniels beskriver, men jeg tror jeg skal prøve med en kablet internetforbindelse, for som det fungerer nu, er det desværre ubrugeligt.
Jeg har kablet mit, det går lige, men vi har også kun 2,3 Mbps i download til alt i huset.
Af flatnew
Det lykkedes også her. De første usb-sticks jeg forsøgte mig med var kun på 1gb og 2gb - nu prøvede jeg med en på 16gb, hvilket var en succes. Skal ikke kunne sige om det var det der gjorde udslaget.

Mange tak for appen :)
Af TBH
Med en kablet forbindelse virker det nu også perfekt hos mig :) :)
Af Cassius99
Så fik jeg endelig dr.nu til at virke og må indrømme at jeg er voldsomt begejstret. Mit smart tv er nu endeligt blevet smart.

Rune det er godt arbejde det der, hvis der bare var flere som dig :-)
Af ACH
Hej Cassius 99
Jeg har det samme problem som dig med at få appen til at virke på mit Lg. Hvordan fik du dit til at virke, jeg har prøvet to forskellige usb stiks på 8 og 16 gb uden held.
MVH Lars