Rasmus Larsen skrev:Xlander skrev:På Samsung UE46D8005 kan der kun tastes den første del af DNS nummeret,der er ikke noget felt til den anden del af DNS nummeret???
Nå men har sat det op i min router og der virker det som det skal,kan jeg så på Samsung tv nul stille det og så starte forfra og så skulle det virke den vej da Samsung nu henter gemmen routeren der er opsat med den nye DNS ?
Jeg prøvede lidt frem og tilbage, og jeg ved faktisk ikke, hvad der gjorde tricket. Men jeg prøvede hvert faldat indtaste det første DNS-nummer i Samsung TV'et (det andet kan ikke indtastes, men det gør vist ikke noget), samt opsætte det i routeren. Siden da er det fjernet igen i routeren, men det virker stadig på Tv'et.
Du skal dog nulstille Tv'et før det virker. Jeg tror det er nok at åbne Smart Hub og vælge et andet land nede i højre hjørne, hvorefter Smart TV delen nulstilles, men det kan også være, at du skal helt ind og nustille Tv'et i menuen.
Hej Rasmus og jer andre!
Jeg har oprettet mig på unblock.us og på Netflix og det fungerer fint på min Apple tv2 boks.
Nu har jeg så lige købt (nærmest den sidste ikke-demo version tilbage på sjælland) et Samsung UE46D8005 TV. Og der har jeg igår prøvet at ændre DNS og bagefter nulstille Smart Hub. Det resulterede i at alle de danske APP's forsvandt, men de blev ikke erstattet af amerikanske... og når jeg forsøger at gå ind hvor man kan downloade nye APP's, så skriver den at der er fejl med nætværket.
Jeg bemærker at du skriver herover, at det er nok at åbne Smart Hub og vælge et andet land nede i højre hjørne, men jeg kan ikke vælge noget land nede i højre hjørne, der står bare A, B, C og D.
Virker det kun hvis man ændrer land til USA? og hvordan gør man i så fald det? Håber at du/I kan hjælpe mig med at få TV'et at tro at det er i USA, så jeg kan bruge de amerikanske tjenester :-)