Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lgowner
Jeg faldt over nogle historier at Samsung UK TV har fået Netflix app akitveret i listen? måske hjælper det dem som har problemer med at få netflix app til at virke? og så får man vel BBC iPlayer oveni?
Af kristiansj
Hvordan betaler I til netflix? Umiddelbart strander jeg ved ikke at have et amerikansk kreditkort...
Er det kun via gavekort det er muligt efterhånden? Synes heller ikke paypal var en mulighed længere - der går det også galt med nationaliteten....
Af DragonXD
Hej Rasmus og andre eksperter

Jeg har netop sat min Boxee Box op til Netflix via. guiden. Men når jeg starter Netflix får jeg beskeden:
"Unable to connect to Netflix. Please try again or visit: www.netflix.com/tvhelp"

Hvad gør jeg galt? Guiden er fulgt til punkt og prikke.
Af lgowner
kristiansj skrev:Hvordan betaler I til netflix? Umiddelbart strander jeg ved ikke at have et amerikansk kreditkort...
Er det kun via gavekort det er muligt efterhånden? Synes heller ikke paypal var en mulighed længere - der går det også galt med nationaliteten....
jeg mener netflix afviger fra vudu oprettelse, ved at du kan indtaste en adressse som er i USA på netflix, og betale senere.
hvor Vudu kræver adresse matcher dit kredit og denne skal være med US postnummer.

så derfor bør netflix fungere fint for dig, hvis du starter med at oprette en konto hos dem, og betaler så senere med dansk kort uden at der står denne skal matches op imod dine konto informationer, så er der intet bedrag i dette.
Af DragonXD
lgowner skrev:
kristiansj skrev:Hvordan betaler I til netflix? Umiddelbart strander jeg ved ikke at have et amerikansk kreditkort...
jeg mener netflix afviger fra vudu oprettelse, ved at du kan indtaste en adressse som er i USA på netflix, og betale senere.
hvor Vudu kræver adresse matcher dit kredit og denne skal være med US postnummer.

så derfor bør netflix fungere fint for dig, hvis du starter med at oprette en konto hos dem, og betaler så senere med dansk kort uden at der står denne skal matches op imod dine konto informationer, så er der intet bedrag i dette.
Lige et hurtigt spørgsmål. Jeg har lige opsagt min account hos Netflix, som jeg oprettede her for tre dage siden, altså d. 8 april. Jeg oprettede bare for at prøve deres gratis trial. Alligevel har de alligevel lige charged mig for 8 dollars?! hva sker der?? vil bare ud af lortet igen..
Af lgowner
DragonXD skrev:Lige et hurtigt spørgsmål. Jeg har lige opsagt min account hos Netflix, som jeg oprettede her for tre dage siden, altså d. 8 april. Jeg oprettede bare for at prøve deres gratis trial. Alligevel har de alligevel lige charged mig for 8 dollars?! hva sker der?? vil bare ud af lortet igen..
arbejder desværre ikke hos netflix, du må skrive til dem, eller også checke deres side omkring lukning af konto.
Af Jarnel
Hejsa!

Jeg har med success fået netflix til at virke upåklageligt på min sony nx710. Jeg har for nylig anskaffet mig en sony nx800, som jeg troede kørte på helt samme software. Dog kan jeg ikke få de amerikanske apps frem når jeg har ændret DNS, som Unblock-us beskriver. Jeg kan ikke helt finde ud af hvorfor den ikke vil gøre ligesom min nx710. Den kan sagtens finde de danske apps, men den finder ingen når jeg ændrer DNS, selvom den siger den siger forbindelsen er ok.

Nogen der har en ide om hvorfor lige det tv ikke vil virke? Og er det måske en mulighed at opdatere med en amerikansk firmware? Ved bare ikke hvilken konsekvens dette ville have.

Håber der er en af jer der kan hjælpe mig.
Af lgowner
Jarnel skrev: Nogen der har en ide om hvorfor lige det tv ikke vil virke? Og er det måske en mulighed at opdatere med en amerikansk firmware? Ved bare ikke hvilken konsekvens dette ville have.
det burde ikke være muligt. og slet ikke tænkeligt det vil virke, da usa bruger ATSC tunere, som er digital tuner type brugt i usa. så vil din usa firmware sikkert ingen understøttelse have for europæiske, og dermed tænder tv ikke mere.

det kan kun gå en vej og det er den forkerte her tror jeg.
(sådan er det på USA firmware til LG euro tv)
Af Jarnel
lgowner skrev:
Jarnel skrev: Nogen der har en ide om hvorfor lige det tv ikke vil virke? Og er det måske en mulighed at opdatere med en amerikansk firmware? Ved bare ikke hvilken konsekvens dette ville have.
det burde ikke være muligt. og slet ikke tænkeligt det vil virke, da usa bruger ATSC tunere, som er digital tuner type brugt i usa. så vil din usa firmware sikkert ingen understøttelse have for europæiske, og dermed tænder tv ikke mere.

det kan kun gå en vej og det er den forkerte her tror jeg.
(sådan er det på USA firmware til LG euro tv)
Så vil jeg holde mig fra det. Har du evt nogen ide om hvad der vil ske hvis jeg prøver firmwaren fra min nx710? for der virker det som sagt. Kan ikke helt forstå hvorfor min nx800 ikke virker når de begge understøtter bravia internet video
Af lgowner
Jarnel skrev:Så vil jeg holde mig fra det. Har du evt nogen ide om hvad der vil ske hvis jeg prøver firmwaren fra min nx710? for der virker det som sagt. Kan ikke helt forstå hvorfor min nx800 ikke virker når de begge understøtter bravia internet video
jeg kender ikke sony skærme og firmware. hvis det er muligt at bruge firmware fra nx710 på din nx800 (som man på LG skærme kan med visse modeller), så kan det jo være det hjælper men så burde de jo allerede være ens? hvis begge er opdateret til seneste.

tror du nok skal ind i en servicemenu og finde forskelle der, som måske kan løse dit regions problem. eller ihvertfald nulstille og sætte nx800 op som du konfigurerede dit andet tv?
Af Minimax
Rasmus Larsen skrev:
Xlander skrev:På Samsung UE46D8005 kan der kun tastes den første del af DNS nummeret,der er ikke noget felt til den anden del af DNS nummeret???

Nå men har sat det op i min router og der virker det som det skal,kan jeg så på Samsung tv nul stille det og så starte forfra og så skulle det virke den vej da Samsung nu henter gemmen routeren der er opsat med den nye DNS ?
Jeg prøvede lidt frem og tilbage, og jeg ved faktisk ikke, hvad der gjorde tricket. Men jeg prøvede hvert faldat indtaste det første DNS-nummer i Samsung TV'et (det andet kan ikke indtastes, men det gør vist ikke noget), samt opsætte det i routeren. Siden da er det fjernet igen i routeren, men det virker stadig på Tv'et.

Du skal dog nulstille Tv'et før det virker. Jeg tror det er nok at åbne Smart Hub og vælge et andet land nede i højre hjørne, hvorefter Smart TV delen nulstilles, men det kan også være, at du skal helt ind og nustille Tv'et i menuen.
Hej Rasmus og jer andre!

Jeg har oprettet mig på unblock.us og på Netflix og det fungerer fint på min Apple tv2 boks.

Nu har jeg så lige købt (nærmest den sidste ikke-demo version tilbage på sjælland) et Samsung UE46D8005 TV. Og der har jeg igår prøvet at ændre DNS og bagefter nulstille Smart Hub. Det resulterede i at alle de danske APP's forsvandt, men de blev ikke erstattet af amerikanske... og når jeg forsøger at gå ind hvor man kan downloade nye APP's, så skriver den at der er fejl med nætværket.

Jeg bemærker at du skriver herover, at det er nok at åbne Smart Hub og vælge et andet land nede i højre hjørne, men jeg kan ikke vælge noget land nede i højre hjørne, der står bare A, B, C og D.

Virker det kun hvis man ændrer land til USA? og hvordan gør man i så fald det? Håber at du/I kan hjælpe mig med at få TV'et at tro at det er i USA, så jeg kan bruge de amerikanske tjenester :-)
Ville lige tilføje, hvis man vælger en LG BD670 BluRay afspiller, så er der også netflix med der og det virker så snart unblock dns er sat op.

det fungerer ok, med 5.1 lyd, dog ikke set om man kan aktivere engelske subs på den endnu, så det er indtil videre uden.

desværre er der ikke support på mindre modeller, så det er vist kun denne i den gamle serie som understøtter netflix.
Af CockNorris
Så kører Netflix på både mit ATV og mit nye Sony EX553 - takket være de sidste indlæg over den her post. Det er altså super vigtigt at man går ind i netværks instillinger og refresher internet content. Det er ikke nok at refreshe inde fra network content delen... (håber det giver mening) :s

Men jeg synes at jeg oplever at billedet er noget bløret på sonyen (modsat ATV). Er det normalt?
Af dumb
Hej,
jeg har sat 2 PS3'er op med Vudu og de virker begge med et DK udstedt VISA kort. Man skal godt nok indtaste en US postnr, men de matcher dem ikke, imodsætning til f.eks. Hulu.

Jeg har efterhånden lejet en del film der inde :)

/Thomas
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 16