Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mewer
#211037
Hej folkens,

Er blevet ejer af dette LG tv "UB850V" .. men desværre havde 3D'en en fejl, det viste dobbelt nede i hjørnet uanset.. har så læst mig frem til de kalder det for "Crosstalk" i tv branchen.

Men jeg fik så kørt fjernsynet ind i Fona, og fik et nyt af dem et par uger senere.. jeg har så sat det til idag, og det viser sig nu at det faktisk er slemmere nu end før! :S.. Så mit spørgsmål til jer derude er der nogen af jer der har hørt at denne model har dette problem uanset hvad, eller er jeg bare uheldig? Eller har denne model bare meget bøvl med det her "Crosstalk"..

Det kunne også være rart hvis der var nogen derude som havde det samme tv og kunne sige om de også har problemer med det? :)
Af mewer
#211730
Siden der ikke er nogen der svaret, har jeg efter lang tid fundet ud af at selve 3D'en ikke er særlig god på denne model, jeg kan ikke sige om det er med de andre nye LG modeller, men på LG UB850V er 3D'en elendig! :P