Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ErikBehrend
#151589
Jeg har desværre været så uheldig at have indbrud, hvor jeg har fået stjålet mit dejligt Panasonic VT20 :( !:( , så nu overvejer jeg at købe et VT30 istedet. Dem der stjal det var dog ikke så smarte at tage 3D brillerne med, så tænkte på om der er nogen der ved om brillerne fra VT20'eren kan bruges til VT30'eren?? Ud fra hvad jeg selv har kunne finde på nettet skulle begge briller benytte sig af samme teknologi. Håber der nogen der kan være behjælpelige med mit spørgsmål.

På forhånd tak.
Brugeravatar
Af radiomand
#151595
Alle Panasonic 3D briller passer til alle Panasonic 3D tv.
Af Molle7100
#202091
Kan man os bruge Lg til Panasonic as650
Af flatnesdam
#202095
radiomand skrev:Alle Panasonic 3D briller passer til alle Panasonic 3D tv.
Og derfor sælger Panasonic 2 forskellige typer 3D briller, en til TV før 2012 og en til TV fra 2012 (50 serien) og fremefter. Før 2012 modeller bruger infrarød overførsel og nyere modeller bruger radio overførsel.
Af BrunoB
#205605
flatnesdam skrev:
radiomand skrev:Alle Panasonic 3D briller passer til alle Panasonic 3D tv.
Og derfor sælger Panasonic 2 forskellige typer 3D briller, en til TV før 2012 og en til TV fra 2012 (50 serien) og fremefter. Før 2012 modeller bruger infrarød overførsel og nyere modeller bruger radio overførsel.
Betydeligt bedre forklaring end den første.
Men hvis vi skal helt ned i flueknipperiet så hedder denne type "radio overførsel" Bluetooth ;)
Af a.d.b
#205917
Med mit nye Panasonic as650e, der kan jeg se Terminator 1 som mp4-fil i 3D uden problemer.

...Men en grund til at jeg logger på Flatpanels er for at finde ud af, hvordan det kan være, at de fleste film kommer til at ligne amatør optagelser, når man ser på normal vis. - Er det noget med indstillingerne at gøre? (Er LED 47"-newbie).
Brugeravatar
Af radiomand
#205922
Kære BrunoB, hvorfor skrev du:Betydeligt bedre forklaring end den første.
Da første spørgsmål kom frem( i 2011 ) havde Panasonic kun 1 type 3D brille, så læs lige hvornår den ene og den anden tekst er skrevet, inden du vurdere at noget er bedre end noget andet. :s