Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ReneS
#230661
Er der andre der finder Yousee TV helt håbløst? Efter Trefor har tvunget os til at skifte fra Waoo, må jeg sige det er blevet et mareridt at se TV. Her er mine foreløbige problemer, som jeg kan se på trustpilot, jeg ikke er den eneste der bøvler med:

Først er prisen langt højere, eftersom der ikke er frit valg. Jeg skal betale 150kr mere for at modtage de samme kanaler jeg havde hos Waoo.

Du kan ikke skifte kanaler fra dag til dag, og modtage dem med det samme som hos Waoo. Hos Yousee er det kun fra måned til måned.

Tv boksen er langt langsommere. At komme ind på tv guiden tager 10 sekunder. Hos Waoo gik der 1 sekund.

Ingen Tekst TV uden antennekabel.

Du kan ikke vælge favoritkanaler, og fravælge alle de tyske og ligegyldige kanaler, man ikke gider se alligevel i TV guiden.

Manglende synkronisering mellem lyd og billede på flere kanaler.

Hakkende billede især på DR2 og TV2, på deres nyhedsopdateringer nederst på skærmen

Mangler kanalen H2, selv om den er bestilt som bland selv kanal.

Ingen undertekster på History kanalen.

Ingen svar på emails fra deres kundeservice!

Jeg må sige jeg har fået nok efter kun 3 dage, og hvis de ikke svarer på mine henvendelser i dag, vil jeg gå til forbrugerstyrelsen. De leverer tydeligvis et defekt produkt, og jeg vil opfordre alle andre til at klage, så de ikke slipper afsted med det.
Af mbm
#230662
jeg er en meget tilfreds Yousee kunde..
Jeg benytter dog ikke deres boks. (netop derfor er yousee godt :))
det kan måske være boksen der er skyld i dine problemmer!
#230679
Den gamle boks er OK , og den nye er formodentligt fremragende. Og YouSees bitrate/ billedkvalitet er vel noget bedre end Waoos? Lyder sgu mest som et signalproblem fra en utålmodig forbruger . . .
Af ReneS
#230680
Signalproblem? Alt virkede perfekt med Waoo så nej... det er tydeligvis Yousee den er helt gal med. Tag et kig ind på trustpilot. Yousee er vist et af de værst bedømte firmaer i landet!
#230695
Var det ikke lettere at framelde dit abonnement, hvis det er så slemt.

Hos mig er YouSee perfekt. 100 Mbit/s internet er reelt 130 det meste af tiden, tv-kanelerne virker altid, og mobilen er der 4G på i det meste af landet.

Forbrugerstyrelsen er ligeså dum en trussel at komme med, som Ekstrabladet var i 90'erne :-)
Af Turbo
#230714
Kvaliteten på billede og Internet er fin. Jeg har 300/60 får 340/65, det kan man ikke klage over.
Jeg bruger ikke Yousee's boks, jeg bruger en Samsung BD-H8900N og der virker alt fint.
Problemet ligger meget tit i folks egen installation kabel og/eller ant. stik.

Der hvor jeg synes de har et stort problem er deres mange fejlagtige regninger, når man så aftaler med kundeservice at rette regningen, så får man en uberettigede rykker alligevel som man så igen skal have fat i dem for at få annullere. Deres høje betalings gebyr ved tilsendt email regning, det er sgu mig der laver arbejdet ved at taste div. tal ind hver 3th måned, ikke dem. Og så deres arrogance, den er ikke til at holde ud - den kommer jo nok pga. de efterhånden har monopol på kabel-TV her i landet.

Jeg ved forbrugerombudsmanden i øjeblikket ser på deres betalings gebyrer - jeg er selv en af de mange der har klaget over de høje betalings gebyrer.
#230720
Jeg er også super tilfreds med mit Yousee Tv. Jeg har bland selv 10, hvilket lige præcis dækker mit behov for sportskanalerne , news og Zulu . Jeg bruger ikke boks men kort i begge tv. Jeg er dog mindre tilfreds med Waoos nye pris på 50/50 Bit.. !:( Men Waoos internet er superstabilt og leverer58/58..
#230819
Jeg har ikke problemer med yousee. Jeg har dog sat en forstærker på signalet ( har ikke deres box ) og det hjælp på det som ikke var helt i top i signal.