Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#227315
Jeg er pt. og formentligt ikke ret meget længere kunde ved Canal Digital. Da Jeg har Waoo fiber, er deres tv-løsning umiddelbart til højrebenet... medmindre der er flere ulemper end fordele ved det - og det vil jeg rigtig gerne høre nogle erfaringer om...

Jeg har ikke valgt boks endnu - er faktisk i syv sind, om jeg skal prøve den trådløse løsning (AirTies 4641) selvom vi har tv i tre rum pt. Ville jo rigtig gerne slippe for at trække kabler...

Har også læst mig frem til, at man ikke kan pause live-udsendelser, hvis man har en Waoo/Viasat-pakke, selvom man vælger en tv-boks med harddisk - det er lidt æv. Hmm.
Read more at http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... jhbIGWP.99
#227355
Har selv Waoo med en Airties boks med HD (den nyeste ikke trådløse) + Viasat pakke.

Du kan godt pause programmer, men du kan ikke "starte forfra", da dette er en Waoo-only feature.

Generelt er jeg meget lidt imponeret over Waoo/Airties bokse.
De er voldsomt ustabile og kan komme med de mærkeligste fejl.
Det er en kilde til konstant undren for mig, at Waoo vil fortsætte samarbejdet med Airties.
Desværre er du låst til IP-TV, hvis du vil have Viasat (krav fra Viasat), så ingen kabel TV!.
#227377
Det jeg forsøgte at sige var, at man i nogle af Waoos forsyningsområder selv kan stemme om man vil have signal via kabel-TV eller IP-TV.
Fordelen ved Kabel-TV er at man kan undvære de tvivlsomme Airties bokse.
Der er så andre betjeningsfordele ved at have separat boks.

Viasat kræver i deres aftale med Waoo, at alle slutbrugere skal modtage signal via IPTV.
(krav om end-to-end kryptering af signal).
#227428
Jeg har Waoo med 3 Airties HD-bokse (kablet, uden harddiske) - de funker fint alle tre.

Jeg har da været nødt til en enkelt gang eller to, lige reboot'e dem, - men de står også tændt 24/7.

Jeg er meget tilfreds - har også Viasat-pakken, så kan desværre ikke starte forfra - det kunne være fint at have, men ikke noget jeg rigtig savner i det daglige.

Det er til gengæld fint, at når man laver en favoritliste (kanalvalg/rækkefølge) på den ene boks, kopieres det automatisk ud på de øvrige bokse med det samme. Dejlig nemt. :)