Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Spunk
#267463
Hej, jeg har pt. Boxer tv og overvejer at skifte til Waoo.

DEr er dog én ting der pisser mig af, jeg skal betale 39,- om måneden for leje af boks pr. ekstra tv jeg har.

Det synes jeg er top fesent oveni 599,- for tv pakken, så jeg ville høre om der er nogen der ved om man kan købe en brugt waoo boks på DBA og den så vil virke??

Hvis der er nogle der har alternative forslag til leverandør af tv via fiber eller evt. streaming hører jeg også gerne om det.. Har kigget på altibox, men de kan ikke levere på min adresse...

Jeg bor i københavn
Af MortenLS
#267473
Er der god kvalitet via Telia tv på apple tv?
Da jeg for et par år siden prøvede telias tv løsning var det noget rigtig lort.
Af MortenLS
#267475
Iøvrigt hører jeg mange der ikke er tilfreds med Waoo TV. Men jeg overvejer det også selv. Har en 300/300 Mbit. Den fungere ok. Men wifi er rigtig dårlig selv jeg har 2 af de smart wifi bokse.
Af jng
#267478
Jeg har svært ved at se det “smarte” ved settopbokse, der ikke altid fungerer ordentligt, når alle nyere tv'er har mindst én indbygget tv-tuner. Vælg en tv-signalleverandør, der kan levere et signal, dine tv'er kan forstå... Settopbokse burde forbydes ved lov.
Af bphhm
#267509
TV via coax er bare så meget simplere.

Nu er der ikke meget fiber i København, så min formodning er at fibernettet er TDC/Yousee's?

Prøv at checke om der er coax alternativer der kunne være interessante.

Den eneste grund jeg kan se for set top bokse er hvis der er diverse optagelses funktioner og f.eks. start forfra. Bruger selv en Stofa boks som fungerer fint med startforfra.
Af Spunk
#269067
Der er desværre ikke mulighed for coax. Eneste antennesignal jeg kan få er via boxer, og da jeg bor lige ved siden af en TDC mast, er det ikke altid signalet er lige godt. Telia Tv har jeg hørt skulle være ret så tarveligt tv signal. Yousee er for dyre (især på internet delen) og løsningen de leverer inkluderer også set top bokse så vidt jeg ved..
Af titanjtl
#269072
Men for lige at svare på det oprindelige spørgsmål.
Nej - du kan ikke købe brugte bokse og få dem til at virke, de skal aktiveres før de virker.