Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#256668
Anmeldelsen af Philips POS9002 OLED er online. Det er Philips 2. generation OLED med P5 processor, Ambilight, Android TV, 4K og HDR.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1505461603

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen.
#256680
Når det er OLED og dermed perfect Black, hvordan kan I så give minus ud for det ?
Jeg tænker at når det også er LG Display der har lavet panelet at det burde være ligeså godt som et LG og Sony Oled ?

Jeg spørger af ren nysgerrighed?
#256689
Tak for endnu en fin anmeldelse.

Læser TVét er fint til SD og HD, men nu har jeg aldrig set et OLED TV andre steder end i forretninger.

Hvis man som jeg ser mest "flow-tv", herunder en del sport, giver OLED så en bedre brugeroplevelse for "almindelige mennesker" end et godt LCD ?
#256714
Hr. Flæskesteg skrev:Tak for endnu en fin anmeldelse.

Læser TVét er fint til SD og HD, men nu har jeg aldrig set et OLED TV andre steder end i forretninger.

Hvis man som jeg ser mest "flow-tv", herunder en del sport, giver OLED så en bedre brugeroplevelse for "almindelige mennesker" end et godt LCD ?
Jeg vil nok sige det sådan, at den store wow-oplevelse kommer med 4K HDR-indhold, særligt HDR-delen. OLEDs kontrast, farvegengivelse og betragtnngsvinkler vil forbedre billedet hele vejen rundt, men man vinder ikke det store på SD eller HD, da kildekvaliteten naturligvis sætter begrænsninger.
#256718
Rasmus Larsen skrev:
Hr. Flæskesteg skrev:Tak for endnu en fin anmeldelse.

Læser TVét er fint til SD og HD, men nu har jeg aldrig set et OLED TV andre steder end i forretninger.

Hvis man som jeg ser mest "flow-tv", herunder en del sport, giver OLED så en bedre brugeroplevelse for "almindelige mennesker" end et godt LCD ?
Jeg vil nok sige det sådan, at den store wow-oplevelse kommer med 4K HDR-indhold, særligt HDR-delen. OLEDs kontrast, farvegengivelse og betragtnngsvinkler vil forbedre billedet hele vejen rundt, men man vinder ikke det store på SD eller HD, da kildekvaliteten naturligvis sætter begrænsninger.
Tak for svar :)
#256835
Rasmus Larsen skrev:mhras: Rettet.

Thomas Frost: Jeg er ikke helt med? Der gives da ikke minus for dette. "Perfekt sortgengivelse" står i konklusionen på listen over Plus-punkter.
Hov jeg glemte helt at skrive tilbage.

Men hvordan kan der så være minus ved Artefakter i de mørkeste toner? Det er vel også sort? Jeg spørger kun fordi jeg ikke forstår det rent teknisk?