Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bendix
#259673
jeg har sakset jeres anbefalinger mht til billede indstillinger med super resultat. Men på alm kabel tv med signalstyrke 100 og et 2m kabel til 1700kr oplever jeg alligevel støj på billedet. Grums om man vil, og specielt tv2 news’ kørende tekst i bunden har den problemer med. Lidt sløret og så skarp skiftevis. Jeg har støvsuget nettet for optimale tv signal Settings uden held. Har i nogle fif? Mit Samsung es8000 fra 2012 stod bedre mht “grums” på tv signal og det kan vel ikke passe. Ellers Wow et billede
Brugeravatar
Af bendix
#259674
Kennyiver skrev:
Torben Rasmussen skrev:
Kennyiver skrev:Den vil det desværre ikke, selv ikke i auto 2 under digital lydudgang.
Virkelig irriterende mangel.
Jep! Den bliver pakket ned nu og en LG C7 kommer op i stedet for :)
Jeg tror problemet er løst med den nyeste FW fra Sony. Prøv at gå ind på deres side. Den udkom vidst igår.
#259680
bendix skrev:jeg har sakset jeres anbefalinger mht til billede indstillinger med super resultat. Men på alm kabel tv med signalstyrke 100 og et 2m kabel til 1700kr oplever jeg alligevel støj på billedet. Grums om man vil, og specielt tv2 news’ kørende tekst i bunden har den problemer med. Lidt sløret og så skarp skiftevis. Jeg har støvsuget nettet for optimale tv signal Settings uden held. Har i nogle fif? Mit Samsung es8000 fra 2012 stod bedre mht “grums” på tv signal og det kan vel ikke passe. Ellers Wow et billede
Fodrer du din A1 med 'møg', får du møg på skærmen. Det kan et overprissat kabel ikke skjule. Nyere fladskærme - især OLED og top LCD er nådesløse, når du fodrer den med et dårligt signal. Vend din kritik mod kanalerne - de er flaskehalsen. Ikke fladskærms-producenterne.
Brugeravatar
Af bendix
#259685
Kaktus-burger skrev:
bendix skrev:jeg har sakset jeres anbefalinger mht til billede indstillinger med super resultat. Men på alm kabel tv med signalstyrke 100 og et 2m kabel til 1700kr oplever jeg alligevel støj på billedet. Grums om man vil, og specielt tv2 news’ kørende tekst i bunden har den problemer med. Lidt sløret og så skarp skiftevis. Jeg har støvsuget nettet for optimale tv signal Settings uden held. Har i nogle fif? Mit Samsung es8000 fra 2012 stod bedre mht “grums” på tv signal og det kan vel ikke passe. Ellers Wow et billede
Fodrer du din A1 med 'møg', får du møg på skærmen. Det kan et overprissat kabel ikke skjule. Nyere fladskærme - især OLED og top LCD er nådesløse, når du fodrer den med et dårligt signal. Vend din kritik mod kanalerne - de er flaskehalsen. Ikke fladskærms-producenterne.
Min anke er blot at mit Beovision 10 og mit Samsung (som begge var toppen) i deres tid havde formået at vise et ret rent billede ud fra de samme præmisser. Men enig, er det en ren kilde er det også et sindssygt sindssygt lækkert billede jeg får.
#259694
bendix skrev:
Kaktus-burger skrev:
bendix skrev:jeg har sakset jeres anbefalinger mht til billede indstillinger med super resultat. Men på alm kabel tv med signalstyrke 100 og et 2m kabel til 1700kr oplever jeg alligevel støj på billedet. Grums om man vil, og specielt tv2 news’ kørende tekst i bunden har den problemer med. Lidt sløret og så skarp skiftevis. Jeg har støvsuget nettet for optimale tv signal Settings uden held. Har i nogle fif? Mit Samsung es8000 fra 2012 stod bedre mht “grums” på tv signal og det kan vel ikke passe. Ellers Wow et billede
Fodrer du din A1 med 'møg', får du møg på skærmen. Det kan et overprissat kabel ikke skjule. Nyere fladskærme - især OLED og top LCD er nådesløse, når du fodrer den med et dårligt signal. Vend din kritik mod kanalerne - de er flaskehalsen. Ikke fladskærms-producenterne.
Min anke er blot at mit Beovision 10 og mit Samsung (som begge var toppen) i deres tid havde formået at vise et ret rent billede ud fra de samme præmisser. Men enig, er det en ren kilde er det også et sindssygt sindssygt lækkert billede jeg får.
Hvad var størrelsen på dine daværende to skærme?
Brugeravatar
Af bendix
#259777
De var 46 og 55”. Jeg har løst problemet ved at benytte Cinema Home, fjerne lys sensor, redigere lysstyren og sætte XDR til mellem. Motion flow til true Cinema samt filmtilstand til lav. Måske denne post kan bruges af andre ved digitalt tv. Resten af instillinger omkring farver er stadig brugt fra anmeldelsen af Flatpanels.
Af praun
#260677
Under indstillinger skriver i "hvidbalance" ? Det har jeg ikke, jeg har "farvebalance" ("tilpas de grønne og røde farver") i stedet for... Og hvad skal den evt. Indstilles til?

Er der en logisk forklaring?
#260776
Jeg blev sgu lokket af de Single's Day tilbud og hentede mig et 65" idag. Til trods for at jeg er skeptisk omkring vægmonteringen, så ser det ikke SÅ slemt ud, og designmæssigt er det bare pænere end det LG C7 jeg overvejede og stod og sammenlignede med. Er også imponeret over den indbyggede lyd!

Men er der nogen der ved hvornår Dolby Vision kommer til det? Har søgt lidt på det, og umiddelbart intet nyt at finde på Sony's forum.
Af allando
#260781
Coolsmarti skrev:Jeg blev sgu lokket af de Single's Day tilbud og hentede mig et 65" idag. Til trods for at jeg er skeptisk omkring vægmonteringen, så ser det ikke SÅ slemt ud, og designmæssigt er det bare pænere end det LG C7 jeg overvejede og stod og sammenlignede med. Er også imponeret over den indbyggede lyd!

Men er der nogen der ved hvornår Dolby Vision kommer til det? Har søgt lidt på det, og umiddelbart intet nyt at finde på Sony's forum.
Kan du ikke tage et par billeder af vidunderet på væggen?
Har selv bestilt et via Power :)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 19