Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#242079
Klistermærket sad også på det eksemplar vi testede og jeg pillede det ikke af. Der er ingenting bagpå TV'et, som tager skade af at filmen bliver siddende.
Af Gil
#242136
Torben Rasmussen skrev:Klistermærket sad også på det eksemplar vi testede og jeg pillede det ikke af. Der er ingenting bagpå TV'et, som tager skade af at filmen bliver siddende.
Tak Torben! Da udluftningskanalerne jo ikke sidder på glaspladen kunne jeg heller nu ikke lige se hvorfor det var et krav det plastik bare skulle af.

Fantastisk tv i øvrigt !! :)

Perfekt billede, lyd, WebOS, Magic Remote og en kæmpe opgradering ift. mit gamle tv (65" Philips 7600 med BuggyDroid TV)
Af Kennyiver
#242167
Så var det min tur til at modtage en 65"E6 igår. Nøøj jeg glædede mig til at få fri igår og få det pakket op. Det hele gik smerte frit og den kom op og hænge.
Billedet er bare WOW ;) farver, kontrasten, sort niveau og især hvid/ lys (jeg skal vænne mig til at det er så kraftigt)
Lækker tv!
Jeg fik den hurtig over på Isf mørk og rettede de indstillinger som jeg kunne efter flatpanels indstillinger anbefalinger. Jeg mangler bare R,G,B lav og R,G,B høj. Dem kan jeg ikke finde mig frem til under hvidbalance, nogen som kan hjælpe?
Jeg har kun ligge logget ind og set lidt Netflix 4K og lidt af Find Dory på Blu-ray og især Blu-ray kvaliteten overraskede mig, det er jo en kæmpe forbedring på alle parametre i forhold til min plasma skærm. Også glædeligt at det opskalere HD signalet så fint op i tv'et.
Jeg blev også glædelig overrasket over at LG fjernbetjeningen kunne styrer både min atv4 og gamle Panasonic Blu-ray afspiller fra 2012, dejligt! :)

Jeg testede også hurtigt i morges med lidt tv 2 news via min ATV4, den news bar forneden er den ikke gode venner med :D, jeg bruger aldrig kanalen, så intet problem og normalt gider jeg ikke lede efter fejl på mine produkter.
Blu-ray og alt andet jeg har set på skærmen stod for mig, skarpt, klar og fint bevægelse.
Alt i alt, det skal jeg nok blive rigtig rigtig glad for! :D
Så glæder jeg bare til at få testet den med en UHD Skive en gang ::l
Af Kolvig
#242170
Har et 65" C6V....

Er for tiden i gang med at se serien "Game of Thrones", hvori der findes mange mørke scener...

Nøj, hvor er jeg da blevet træt af den indstilling, der åbenbart forsøger at lysne skærmen automatisk, når scenerne ifølge TV'et bliver for mørke... TV'et nøjes ikke bare med at sætte lysstyrken op for en periode, nej det begynder at blinke i forskellige lysforhold, indtil man er ude af den scene der åbenbart ligger lige på vippen..... Dette fænomen forekommer temmelig tit i den omtalte serie og jeg vil jo nærmest kalde TV'et for defekt, så tit man skal døjes med dette.... Har forsøgt at finde en indstilling, som kan slå denne funktion fra, men det kan man tilsyneladende heller ikke?.... Grotesk er det jo også, at i disse mørke scener, er det jo lige netop at man skulle føle sig lykkelig, at have et OLED TV!

Er det mig den på en eller anden måde er gal med?
Af Dantyr
#242219
Jeg syntes ikke jeg kan få info frem på skærmen.... Mangler at se hvad opløsning tvet sender i om det er hdr-4k-1080-720 osv... Hvordan får man det frem ?
#242224
Hej,

Jeg står og skal modtage mit LG OLED55E6V imorgen og har et hurtigt spørgsmål som jeg ikke lige har kunnet finde svar på.

Er OLED følsom overfor magnetiske kilder som højtalere etc og fx mit gamle plasma tv er ?
#242226
Kolvig skrev:Nøj, hvor er jeg da blevet træt af den indstilling, der åbenbart forsøger at lysne skærmen automatisk, når scenerne ifølge TV'et bliver for mørke...

...

Har forsøgt at finde en indstilling, som kan slå denne funktion fra, men det kan man tilsyneladende heller ikke?....
Har du slået alle de dynamiske indstillinger fra? Også inde i den avancerede menu? Det lyder umiddelbart som noget billedbehandling, for panelet burde ikke gøre det.
Af maagren
#242227
Dantyr skrev:ahhhh troede det var samme fjernbetjening der var med en c model ;)..... Min er en c model har har ikke den samme fjernbetjening
Få Magic Pointer markøren frem på skærmen og tryk på scroll-hjulet. Der kommer nu oplysning om valgt input i øverste ventre hjørne. Flyt markøren herop, og klik på scroll-hjulet igen. Så skulle der komme info :)
Af Kolvig
#242297
Hej igen Rasmus....

Ang. blinken på mørke scener... Der har jeg igen været igennem mine indstillinger, og der er efter min bedste overbevisning ikke slået noget til, som kan lave dette blinkende fænomen.... Stort set alt automatisk har jeg i forvejen slået fra og derved også dynamisk kontrast..... Dog mener jeg at have læst et sted, at dette er ikke et ukendt fænomen for LG's OLED TV. Men omvendt så kan jeg simpelhen ikke finde frem til dette igen?

Hvordan skal jeg forholde mig overfor problematikken?.... - Har LG noget ala Samsungs Premium Service?
Af biggo
#242300
Hejsa. Følger interesseret med.

Kan du prøve at finde nogle Youtube klip hvor TVet laver det "blinkende fænomen"?

Så kan andre med OLEDet jo efterprøve.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 15