Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#219115
tabby skrev:Jeg har købt dette tv model 8509C i fona igår og ved først øjekast havde det samme problem, men så snart jeg justerede det og satte sort niveau ned på 30-35 stykker, så forsvandt det helt og jeg er godt tilfreds.
Er det 65" modellen? Og hvordan fungere Android eller TV'et generelt?
#219131
Jeps 65" modellen, tv fungerer fint generelt, ved ikke så meget med android, bruger kun netflix på det og har ekstern mediecenter, med tunere og lign, så skal ikke bruge de indbyggede tunere og aps, uden som sagt netflix og 4K står godt nok flot.
#219144
Hejsa

Jeg overvejer pt. en x85c. Da jeg stod og legede med tv'et i elgiganten i dag, så jeg at den havde installeret android 5.02. Når jeg forsøgte at opdatere tv'et i butikken, så fik jeg bare beskedet at tv'et var fuldt opdateret. Jeg var af den overbevisning at den nyeste version var 5.10. Er det helt forkert?
#219148
Deler frustrationen over årgang 2015. Bare kig i oversigts-artiklen med alle anmeldelserne. Kun X8505 kommer over 70%, hvis man sorterer ødelagte (dvs buede) tv fra. JU7005 ville sikkert ligge på samme niveau hvis Samsung var interesserede i at sælge det og derfor lod det komme ud til anmeldelse, men det er sgu ikke for godt hvis man sammenligner med begejstringen i anmeldelserne af topmodeller for et par år siden.

I sidste ende købte jeg X8505 fordi de fleste kritikpunkter gik på styresystemets "umodenhed", som man kan håbe på bliver forbedret på mellemkort sigt, hvorimod billedkvaliteten scorede højt. Den del er jeg jo så kommet lidt i tvivl om efterfølgende, men nu er de berygtede terninger kastet.

Men for dælen altså, at helt standard features fra de seneste år som timeshift og optagelse af programmer ikke virker og ikke kommer til det før end engang i efteråret er altså under al kritik. Den udviklingstid kunne have været brugt til at finde og rette mindre bugs og optimere det hele, frem for at lukke kæmpe huller på feature listen.

Android 5.1 skulle vist nok komme med næste update i september, mener jeg at have læst et sted, så 5.02 lyder rigtigt (desværre). Edit. Den trækker jeg tilbage. Ved intet om hvornår og om 5.1 kommer til Sony, men jeg kan dog læse her på forummet at "Android M kommer engang i løbet af efteråret" og det er vist Android M der giver mulighed for USB optagelser mm. så det ser ud som om det er planlagt til "ultimo september".
#219151
Det er noget tid siden den danske side er opdateret i et stykke tid, HDD recording står til slutningen af oktober på det engelske site.

Der skulle have været en update i løbet af ugen efter sigende og den skulle blandt andet rette op på Netflix 5.1 lyd, hvilket er supporteret i 5.1 men ikke 5.0.2
#219176
En bruger som har opdateret, har lige bekræftet 5.1 via ARC fra Netflix... det tegner godt. :)

Mon ikke det skulle fungere over SPDIF også?

Edit: Der er lige blevet bekræftet af brugere derinde i forummet, at 5.1 DD også virker over Toslink/SPDIF. ;)
#219195
Super. Så sker der da lidt med softwaren.

Er der rapporter om hvorvidt man igen får lov til at videresende 5.1 via SPDIF hvis kilden er HDMI? Det kunne man på ældre modeller fra Sony (som de eneste).
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 102