25 okt 2011, 14:33
Hei!
Først og fremst takk for en fin test. Jeg har ventet på denne testen lenge og nå er den endelig her. Jeg vurderer å kjøpe enten LW980W eller UE55D8005 (LED) men er blitt veldig usikker etter å ha lest begge testene. Kan du hjelpe meg med å fortelle hvilket av de 2 tvene er totalt sett best og hvilken av to to tvene er egentlig din favoritt?
På forhånd takk!
Rasmus Larsen skrev:Testen af LGs LW980W med Nano LED-teknologi er nu online. Vi har testet 55" 55LW980W. Nano-modellerne byder også på Cinema 3D, Smart TV, USB-optagelse, Dual Play og meget mere.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1319114529
Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.
God fornøjelse med læsningen 8)
Hei!
Først og fremst takk for en fin test. Jeg har ventet på denne testen lenge og nå er den endelig her. Jeg vurderer å kjøpe enten LW980W eller UE55D8005 (LED) men er blitt veldig usikker etter å ha lest begge testene. Kan du hjelpe meg med å fortelle hvilket av de 2 tvene er totalt sett best og hvilken av to to tvene er egentlig din favoritt?
På forhånd takk!