Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lgowner
Rasmus Larsen skrev:PS3 laver bare split-screen, og så er det selve Tv'ets software som deler billedet på midten og derefter viser det interlaced, hvorefter Dual Play 3D-brillerne (som er modsat af hinanden) trækker information ud af billederne.

i din artikel nævnes det kommer til alle cinema 3D modeller senere, og det var jo reelt på dem først, så jeg forstår ikke hvad anderledes er på 980 end den splitscreen som en 650 model allerede kan lave idag?
du beskriver samme info herover, som igen altså også virker på eksisterende cinema 3D modeller.

Hvis du mener briller bliver tilgængelig i håndkøb så er det jo ikke softwaren eller tv't her, som afgør det eller om det virker. så er det jo en type brille som man kan lave selv, hvis man har 2 sæt liggende som man ikke har noget imod at trykke glassene ud på og bytte rund på dem, så er det løst.

brillerne kan allerede købes under phillips mærket her (dog til 497,- for 2 sæt)
Senest rettet af lgowner 22 okt 2011, 10:02, rettet i alt 1 gang.
Af Letten
Vil aldrig give 22.000 kr for det TV, så godt er det simpelthen ikke.
Af lgowner
Letten skrev:Vil aldrig give 22.000 kr for det TV, så godt er det simpelthen ikke.
jeg ville nu heller give så meget..

men så er ham som køber 3 med det samme, bare fordi han kan.. hvis bare man kunne sige det.. :o
Brugeravatar
Af edinger
Letten skrev:Vil aldrig give 22.000 kr for det TV, så godt er det simpelthen ikke.
At Sonys HX920 så er endnu dyrere og - iflg. Rasmus - på et niveau under LW980, kan de jo tænke lidt over på chefgangen i Tokyo.
Af Nero
hvis jeg skulle nevne en ting som jeg finner virkelig, virkelig negativt ved dette tv så er det ikke refleksjoner i skjermen, dette kan man tross alt gjøre noe med, for eks persienner..

det som virkelig plager meg er at local dimming ikke kan aktiveres under 3d visning! da faller jo hele vitsen med dette systemet bort, 0,14 cd/m2 under 3d visning er for dårlig av dere LG, Det er jo local dimming systemet man betaler mest for i dette tv!!!

Et spørsmål til Rasmus: Har LG sagt at dette kan ordnes via firmware oppdatering?
Lite gjennomtenkt synes jeg !:(
Brugeravatar
Af edinger
Nero skrev:Hvis jeg skulle nævne en ting som jeg finder virkelig, virkelig negativt ved dette tv, så er det ikke refleksioner i skærmen, dette kan man trods alt gøre noget ved, for eks persienner.
Helt enig.

Jeg forstår virkelig ikke al den snak om refleksioner. Vi har vel alle haft en CRT-skærm. Så det er jo ikke et nyt fænomen. Tværtimod er det en gammelkendt problematik, som let kan imødegås.
Brugeravatar
Af hans123
Syntes nu at de bør laves uden reflektioner.

Det er jo ikke nyt at lave skærme.
Af allando
Efter min mening er buzz og reflektioner det værste... :((

En skam der ikke findes et plasma uden buzz, uden reflektioner, med passiv 3D, over 55", til en fornuftig pris... 8)
Af Hbar
Hej Rasmus - Du skriver som en tidligere bruger nævner at Dual play ikke er så godt og kommer i en fremtidig firmware til de andre LG skærme.

Jeg har et LG 55LW650W og jeg prøvede at smide GT5 på som understøtter 3D og da jeg så kørte i 2 player ville jeg vælge Over/Under 3D funktionen, men denne findes ikke. Er det sådan en funktion som er tilgængelig på denne model du har testet eller er der en desideret dual play funktion i menuen ?
Af lgowner
Hbar skrev:Jeg har et LG 55LW650W og jeg prøvede at smide GT5 på som understøtter 3D og da jeg så kørte i 2 player ville jeg vælge Over/Under 3D funktionen, men denne findes ikke. Er det sådan en funktion som er tilgængelig på denne model du har testet eller er der en desideret dual play funktion i menuen ?
du skal stille tv't i 1080i/p opløsning for at aktivere diverse modes i 3D.

jeg har indtil nu kunne aktivere 4 ud af 5, den sidste jeg har må være bluray 2xframe versionen som jeg dog aldrig checkede.

men du bør kunne bruge nr3 (top/bottom) når du har 1080 indgangs signal. mener endda 720p også virker fint.
Af Holm86
Det er underligt at der ikke bliver sat fokus på refleksioner af producenterne.

Philips har lavet deres Moth Eye filter til 9706 modellen og der ser umilbart ret effektivt ud. Forstår ikke hvorfor ingen andre har prøvet noget ligende.
Af Nero
Er det noen av dere her inne som planlegger å kjøpe LW980?? selv når local dimming ikke er aktivert under 3d til 22.000?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13