Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af aaroee
#269583
Hej,

Jeg har et Sony XE90 som jeg er super glad for, lyden er dog lige i den tynde ende, så har derfor prøvet at tilslutte en H&K Onyx til fjernsynet via Bluetooth.

MEN! der er et delay fra munden bevæger sig, til det bliver afspillet på højtaleren :( - jeg har gennemsøgt menuerne men syntes ikke jeg kan finde noget sted at ændre på timingen.

Har før i tiden haft fuld 5.1 surround sound og der kunne man ændre det på receiveren, men håber muligheden også var at finde på fjernsynet :(
Af HenrikT
#269585
Uden at være ekspert i lige netop dette, men med en del erfaring i emnet - så tror jeg ikke du får løst dette problem :(( . Prøv med noget kablet overføring. Det være sig Sonos 5 eller en soundbar.
Af aaroee
#269590
HenrikT skrev:Uden at være ekspert i lige netop dette, men med en del erfaring i emnet - så tror jeg ikke du får løst dette problem :(( . Prøv med noget kablet overføring. Det være sig Sonos 5 eller en soundbar.
Med kabel til højtaleren virker det fint, det ville bare være meget lettere hvis jeg kunne klare det trådløst istedet :)