Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Vailant
#269603
Nu har jeg bestilt et Sony A1 - nu håber jeg det er pengene værd. :)
#269606
Vailant skrev:Nu har jeg bestilt et Sony A1 - nu håber jeg det er pengene værd. :)
misundelse er en grim ting, men jeg er nu lidt misundelig Billede tillykke med købet, jeg kæmper stadig med min kone om samme model
Af Beckham
#269615
RetroRobert skrev:Er det farligt at vente til Black Friday i år med at købe Sony A1 65”? Har været min plan i noget tid nu nemlig.

Jf. Torbens kommentar om man ikke ved om de udfaser tv’et når AF8 kommer på markedet.
Tjaaah...det er jo en 2017 model, så måske lidt satset at håbe på at den stadigvæk er på markedet til den tid. For nu er meldingen dog fra Sony at A1 kører videre, men spørgsmålet er jo hvor længe...
Af Coolsmarti
#269649
A1 er et lækkert TV. Og vi bruger den indbyggede cast funktionalitet virkelig meget da vi ingen TV-pakke har, så det er dejlig nemt lige at sætte enten Yousee eller DR-TV app'en til at afspille.

Men havde jeg nu skulle vælge imellem E7 til 18999 kr. eller A1 til 21999 kr., så havde jeg nok snuppet førstnævnte.

...... og nu må SONY så bare godt se at få fingeren ud og komme med den DV update! Jeg streamer alligevel primært med interne app's, så HDMI DV content er ikke et issue ... yet.
Brugeravatar
Af Vailant
#269650
Hold da op er der ikke kommet DV til Sonyen endnu? Synes ellers at have set, at det var kommet - men de misset muligheden for at DV fra eksterne kilder/medie afspillere. Og det var så vidt jeg huske i januar.
Nå, ja-ja, jeg har stadig til gode at se noget som helst HDR materiale, så jeg ved heldigvis ikke hvad jeg går glip af. :D

Nu er jeg bare spændt på at få dyret hængt op på væggen. Det kommer til at tage det meste af søndagen, da jeg også skal have flyttet et par lamper mm. Så går tiden li'som med det! :D
Brugeravatar
Af Vailant
#269857
Der er lige kommet en opdatering af linket hos Sony - ser ud til de prøver en udrulning igen af ny firmware. :D