Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#269571
claus.viborg skrev:Torben er lidt u forstående overfor du afviser ks pga den er udgået, men ikke virker til at afvise mu7. mu serien er ifl alle test et væsentlig dårligere tv end ks, og så længe der er garanti på produktet kan jeg slet ikke se hvorfor et ringere tv skulle være mere interessant. test mu7 fra rtings = 7.3 hvor ks score 8.2, samme niveua som ex90, og deres nye qled q7f kun rammer 7.9.
Det er nu mere dét at modellen er 2 år gammel, og stadig forsøges solgt til markedspris. Det hænger ikke sammen. Du får et styresystem som nu er 2 år bagud, og da Samsung ikke opdaterer ældre TV, så synes jeg det burde være en formildende faktor.
#269577
jo, kan se hvad du mener, og dog, der er varslet en ny opdatering her i april, som er langsomt igang med at blive rullet ud, mener den hedder 1209, plus de har også tidligere annonceret via deres egen site at ks modellerne ville komme til at understøtte hdr+10, mener jeg det hedder, så det kommer også på et tidspunkt, hvis de selfølgelig holder hvad de lover og annoncere. Men jo tizen system ændre sig nok ikke mere. Må nu indrømme jeg nu også mest har fokus på skærmens egenskaber, som der matcher deres qled model og til styresystemet forsvar så har den jo allerede de vigtigste apps som folk bruger, youtube, netflix, hbo, viaplay tv2 play osv, som fungere fint og hurtigt, men jo fremtidig apps vi ikke er klar over vi mangler i dag, skal nok tilsluttes på en anden måde end via systemet i tvet. Jeg tror det er 2mdr siden jeg så de havde 2 "nye" tilbage af ks7005 55 i bilka, og må indrømme det havde jeg selv valgt anyday over en mu/ku model. Som jeg har skrevet med trådstarter så er valget til ren tv / film selvfølig xe90 efter de er kommet ned i det pris leje, men er stadig i den holdning at skal der games konsol / pc multiplayer, så er ks / qled det rigtige valg med 18 ms mod 35 ms.