Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#269433
Hej,

Jeg har lovet jeg ville finde et tv til min moster og i den forbindelse så jeg power har 49UJ750VAEN til 3999 kr.

ville høre om i har nogle erfaringer med den eller om i kan anbefale et til samme pris
#269454
Til prisen' er det et glimrende 2017 TV med solide betragtsningsvinkler og kva specs et hæderligt brightness niveau, det har WRGB IPS panel [50hz/60hz] og med LG WebOS og deres Magic Remote inkl.
Det understøtter også Dolby Vision, men netop dynamiske metadata er ikke afgørende under disse LCD forhold og Tvet har også bluetooth samt aptX understøttelse..
Til under 4000 ' er det svært at gøre meget bedre Hassan mener også at den kostede en hel del mere i forrige sæson, dog er pricerunners prisgraf en saga blot..
#269461
PBL skrev: Ikke helt: http://www.pricerunner.dk/old/pl/2-3833 ... ign-Priser
Underligt men jeg kan se dit link indeholder en betegnelse der siger [old] for når jeg taster værdierne ind manuelt og fx bare går på pricerunner og taster fx LG 49uJ750V og den kommer med modellen og det aktuelle link hvor der netop ikke fremgår [old] i selve linkadressen - og har været lidt usikke rpå om det var min browser der simpelthen ikke formåede at læse hele siden.

-men det rene kildelink uden [old] betegnelsen, læser den nemlig ikke denne interaktive graf, så kan tænkes at pricerunner ved at bevæge sig væk fra denne feature og det vil være en skam, da det er et af de bedste redskaber til at sanse mulige bunde samt prisens udvikling selvom den fra tid til anden kan være en smule fejlbehæftet,men bevares forhandlerne ser nok gerne at forbrugeren har så lidt indsigt som muligt til at sanse om deres slagstilbud vitterlig er et opsigtsvækkende slagtilbud.

Her er det link som pricerunner selv kommer op med når man bare går ind på pricerunner.dk og søger på modelnavnet, og et link som er identisk til ovennælvnte link men dog uden [old] og på dette får jeg ikke nogen prisgraf op.
http://www.pricerunner.dk/pl/2-3833774/ ... ign-Priser
men fremover vil jeg da prøve at indsætte [old] på de link hvor jeg har brug for prisgraf og se om det spiller.

// jepper, to forskellige rundture, hvis man suser rundt med /old efter sitedomænet så kommer den op med diverse prisgrafer, ellers undlader den grafen. // takker ..