Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af DaneLaw
#267531
ER også ret vild med den air feature, og savnede den så meget når jeg var i Android TV, at jeg snuppede en billig 5.5USD Kina-version som fungere glimrende med RF dongle, dog ikke ligeså godt som LGs variant, men næsten og meget smart at man faktisk kan bruge LG's eget air cursor-system når man er i WebOS.

og jeg syntes personlig også der er en god balance i derews Aiir implementering og kræver bare et svipe frem og tilbage i luften for at få cursoren frem, og hvis man ønsker den fjernet så bare tryk på en af knapperne i cirklen rundt om OK-knappen.

Hvad opløsning afspiller diverse apps i Android egentlig med når man køre dem på sådan et 4K TV via Android TV..
Har her de seneste dage, spillet en del spil på mit Android TV på LG B7V som Angry Birds2, og diverse andre varianter af dette Angry Birds spil og ligeledes også Leo's adventure, som dog ikke er ideel, og irriterende at styre med remoten, men Angry Birds spillene er som skabt til sådan en air remote..

Men hvad opløsning operere sådanne spil i?. (boksen er en billig ældre 2016 Xiaomi mibox3 int. sat til 4K 50hz) og dele af reklamerne står afsindigt skarpt og kunne godt ligne 4K?.
https://imgur.com/a/abkma

Også ret lækkert at man har native app's som Onedrive og adgang til billeder fra ens mobil og videoer etc og har en app som danske nyheder på ens TV..

App udvalget i Android (Tv) er og bliver et kæmpe plus og denne air feature passer som fod i hose til visse apps og ikke mindst spil ' så man faktisk gider spille dem på TVet og via en freaking remote.. O_O

btw, hvis nogen søger premium-remoten til deres magic remote LG, så var 2016" E6 modellen en hel del billigere og kunne erhverves for lige over 300DKK til dem med 2016 LG lineup, hvor den til 2017s lineup og med de dedikerede knapper, kostede omkring 500DKK, men hvis det alene er finish, og et par medieknapper som play/pause -< ffw der er at hente, så er det stadig en del..

Info-knappen på 2017 E7 remoten, er den identisk med samme, info-knap som findes i appen? (LG TV plus) og levere de samme grad af info.? (// tyder på det, og giver adgang til bitrate m.m. bla i Netflix)

Billede
Senest rettet af DaneLaw 18. feb 2018, 19:57, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af bbplayer
#267535
Ved ikke hvorfor men min E6 remote har altså også en INFO knap under INDSTILLINGER stjernen, det synes ikke på dette billede her.
Af Kaktus-burger
#267543
Hvis man savner en info-knap på den originale fjernbetjening til sin B6, B7, C6 eller C7, kan man med fordel hente "LG TV Plus" til sin smartphone.

Jeg bruger den flittigt.