Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ChrisJJ
#265709
Hej

Er ved at lave en hygge/spille krog i vores gang i underetagen og leder derfor efter et nyt tv til projektet. Der er 95 cm at gøre godt med i bredden. Vil gerne have et 4k TV da jeg påtænker at tilslutte et AppleTV 4 k til det.

Har LG i forvejen i stuen og er godt tilfreds med det mærke så vil helst køre LG men det er ikke et must. Og så skal det være så billigt som muligt.

På forhånd tak
Af ChrisJJ
#265711
Ok!

Jeg leder efter et nyt TV - som der står og har brug for input. Gerne understøtte 4k - som der står. Må gerne være et LG men ikke et must - som der står. Må ikke være over 95 cm i bredden grundet pladsen - som der står. Må gerne være så billigt som muligt - som der står.

Så hvad er det du ikke forstår ved mit opslag? Jeg har brug for inspiration til købet, gerne med specifikke modeller hvis nogen har et forslag.
Af Wendorff10
#265716
Jeg tror der bliver spurgt efter en max pris. Måske kunne du også udpensle det maksimale antal tommer, i stedet for at skrive 95cm. Det giver folk lidt mere at arbejde med + en lettere tilgang til dit problem. I dette tilfælde er det 37", klaret ved en enkel Google-søgning :D
Af BrianH
#265723
På den måde...
Det nemmeste er vel at søge og sortere, men det må du selv gøre.
Vælg 4k, max 42" og LG hos forhandlerne, og sorter efter pris. Så får du det billigste.
Af Basto
#265724
Brian du skræmmer da folk væk med sådan et ligegyldigt og arrogant svar. Det bedste ville være hvis du unlod at kommentere de emner der irriterer sig. Og evt lade brugere som elsker at give et godt råd svare

Go weekend

Mvh Michael
Af ChrisJJ
#265743
Jeg har godt hørt om Google men troede at dette forum netop var ment som et sted hvor man kan søge at blive inspireret af andre.

Jeg er selv nået til at jeg max kan have et 40” så det er det jeg går efter.

Nogen bud. Som sagt, gerne så billigt som muligt men stadig 4K.
Af ChrisJJ
#265744
Og Brian. Hop du bare videre til en anden tråd. Takker på forhånd.
Af BrianH
#265753
Jeg synes stadig (i den bedste mening) at det billigst mulige LG på max 42" er et søge/sorterings problem, mere end et diskussionsemne
Af Steen Bay
#265754
Torben Rasmussen skrev:Jamen, så er der da kommet ét forslag. Du er sikkert velkommen til at supplere...
Jo, men tror nu jeg vil overlade det til trådstarter selv at undersøge hvad Power og Elgiganten måtte have af tilbud på 40" TV. Kommenterede egentlig bare for at fremhæve den sørgelige mangel på gode TV i størrelser under 49" (hvilket Flatpanels selvfølgelig ikke kan bebrejdes for). Jeg ville gerne have et godt TV på omkring de 43", men der er ikke rigtig nogle gode bud. Har overvejet et nyere 42" Panasonic Plasma TV, men vil også gerne have muligheden for 4K/HDR, så det er heller ikke optimalt.