Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kaktus-burger
#265918
KBW skrev:Ved netkøb har man 14 dage til at få ombyttet, med OLEDs historiske panellotteri i mente er det lidt dumt ikke lige at checke sit nye fjernsyn inden deadlines udløb. Det tager højst et par minutter!
Det skriver jeg heller ikke nogen steder, at du ikke skal.

Men jeg håber da i det mindste, at du som "testperson" overleverer informationerne til forhandleren, således din skærm ikke sælges videre til den næste kunde i rækken...
Af Kaktus-burger
#265919
janus.sierakowski-larsen skrev:Lige et sprg. Har yellow tint som en bjælke forneden på min c7 55. købt ved elgiganten, der er ikke gået 14 dage endnu (14 dages fuld returret), men de vil vel ikke forlange at de bytter den til en ny? prisen er steget med 3000kr siden jeg købte den, så det at aflevere den gamle og købe en ny er nok ikke helt optimalt. Er der noget hjælp at hente ved LG?
Det bedste svar får du ved at kontakte forhandleren. Gerne face to face, hvis det er muligt.
Af KBW
#265942
Kaktus-burger skrev:
KBW skrev:Ved netkøb har man 14 dage til at få ombyttet, med OLEDs historiske panellotteri i mente er det lidt dumt ikke lige at checke sit nye fjernsyn inden deadlines udløb. Det tager højst et par minutter!
Det skriver jeg heller ikke nogen steder, at du ikke skal.

Men jeg håber da i det mindste, at du som "testperson" overleverer informationerne til forhandleren, således din skærm ikke sælges videre til den næste kunde i rækken...

Hvad mener du med i det mindste?
Af cleanerdk
#268629
Her er mine små sko med b7 65"
Kbw hvilken scene er det fra, og indstillinger?
Vedhæftede filer
20180306_195554.jpg
20180306_195554.jpg (772.72 KiB) Vist 2899 gange
20180306_195606.jpg
20180306_195606.jpg (753.77 KiB) Vist 2899 gange
Af KBW
#268645
Om skoene klemmer er jo op til dig!
Jeg aner ikke hvilken scene det var fra, jeg så det konstant, og her jo altid på himlen.
Indstillinger er ligegyldige for du kan ikke indstille eller kalibrere dig ud af det problem. Det nye jeg fik i stedet er helt fint. Mener det gamle var fra august mens det nye er fra december. Jeg har ikke datagrundlag til st sige de nyere er bedre end de ældre, men jeg tvivler på at problemet skulle være helt væk nu da problemet har været for alle LG Oleds.
Af KBW
#268666
Held og Lykke!

Et godt eksempel på hvorfor man skal checke sit tv med det samme ved modtagelsen. Så har man jo 14 dage til at se om eventuelle fejl er irriterende for een.
Af cleanerdk
#268671
Ja tak, men som sagt er den lidt speget da jeg har købt i sverige :D
Fik det dog til 14800, så der er til et par gange over broen.

Overvejer dog at få pengene retur og købe i dk istedet online.
Har du købt i butik, så du kunne køre retur, eller har du sendt det?
Af KBW
#268707
Den første på garanti, anden gang på ombytning inden for de første fjorten dage (det tog så godt nok 2 måneder da 65B7 var i restordre).
Senest rettet af KBW 7. mar 2018, 16:48, rettet i alt 1 gang.